متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

شب ثریایی پیچیده تو عالم عطر مسیحایی



شب ثریایی ، پیچیده تو عالم عطر مسیحایی

سرود - ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) 1389


شب ثریایی ، پیچیده تو عالم عطر مسیحایی

میرسه از جنت بر مشام احمد نسیم زهرایی

شب شبِ رویایی ، شب تولد مادر زیبایی

مادر یعنی واسم یه تکیه گاه

مادر یعنی واسم پشت و پناه

یعنی فرشته ی مهربونی

آرامشم میده با یک نگاه

کی میتونه مثل اون یارم باشه

یار و دلدارم باشه ، ماه شب تارم باشه

هدیه ی روز مادر میتونه یک شاخه ی گل باشه

هدیه ی روز مادر میتونه یک باغ سُنبل باشه

هدیه ی روز مادر میتونه یک دوسِت دارم باشه

... مادر دوسِت دارم من ، مادر دوسِت دارم من ...

نفس و دلبر منی ، همه ی باور منی

سایه ی رو سر منی ، آخه بال و پر منی

بخدا نیست دست خودم که میگم مادر منی

... مادر دوسِت دارم من ، مادر دوسِت دارم من ...

ای آبروی من ، عشقت کرده تأثیر تو خلق و خوی من

اشکم سر شوقه ، قطرات اشک من مِی و سبوی من

من آرزو دارم خاک چادرت رو بریزی روی من

آرامش جان و روح نبی

ضربان قلبی ، ذکر هر لبی

بانوی خورشیدی ، ماه شبی

روحی لَکِ الفِداء اُمِ اَبی

دل من به پای عشقت میمونه

میده قول مردونه ، دوباره دلم مجنونه

حاجتمو گرفتم حالا یه گوشه آروم میگیرم

حاجتمو گرفتم حالا راحت جون میدم میمیرم

همین برام بسنده ست که امشب امام حسن خندونه

... مادر دوسِت دارم من ، مادر دوسِت دارم من ...

با تو من شاه عالمم ، بی تو من در اوج غمم

با تو بالاست پرچمم ، بی تو درگیر ماتمم

آرزومه بیام بقیع بیینم تو یک حرمم

... مادر دوسِت دارم من ، مادر دوسِت دارم من ...

عشق رسول الله ، تپش تپش های قلب ولی الله

پرچم به دوش حق ، نوای قلبت لا اله الا الله

چادر تو بی بی شده بادبان کشتی ثارالله

عالم مست نور مُنجَلیَت ، پَر میگیرم با ذکر جَلیَت

قبر خود را کنده به دست خود هر که درافتاده با عَلیَت

ضربان قلب عالم یا زهراست

ای که مجنونت لیلاست

ای که حَرمت تو دلهاست

جنت رو از گلهای پیرهنت

خدا آفریده از گوشه ی عبای حسنت

پرچم و بیرقی که تو دست علمدار کربلاست

... مادر دوسِت دارم من ، مادر دوسِت دارم من ...

همه ی هستی ام فدات ، دل من مدیون نگات

هر چی دارم میدم به پات ، تا بدم جونمو برات

اگه قبر تو مخفیه بی بی معصومه هست به جات

برات کربلا میخوام دوباره از لطف و صفات

... مادر دوسِت دارم من ، مادر دوسِت دارم من ...





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو هم جوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • خیلی دل تنگتم باوفا خیلی حالم بده این شبا
  • تا میگم حسین چشمام میشه تر
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme