متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

دوباره میخونم ز کرمت ز عظمت و شأن حرمت


دوباره میخونم زِ کرمت

شور ترکیبی - روز 30 صفرالمظفر 1394

با همنوایی کربلایی میثم استاد آقا


دوباره میخونم زِ کرمت

زِ عظمت و شأن حرمت

رو دوش زینب بار غمت

رو دوش ابوفاضلم علمت

درسته که مکه ی مکرمه

مرکز ثقل تموم عالمه

ولی عرش خداوندی کرب و بلاست

و حرمت هم بهشت اعظمه

 

ای که حرمت بهشت اعظمه

نمایشگاه عجایب عالمه

مثلث عشق و جنون عاشقا

تل زینبیه قتلگه علقمه

وقتی نمیتونم بیام به کربلا

پَر میزنم تا حرم امام رضا

از این حیاط تا اون حیاطش میدوم

انگاری تو بین الحرمینم آقا

چی بگم از این دل بی طاقت

وقتی خدا هم میره زیارت

... حرم حرم ای دل ای دل ...

**************************

 

عشق به غلامی کار و بارمه

عشق به حسین دار و ندارمه

همه جا جار میزنم با افتخار

عشق بین الحرمین شعارمه

همه ی عمرم و جونم حسینه

سبب گردش خونم حسینه

ذکر موقع مستی یا ابالفضل

و هم با ذکر جنونم حسینه

 

ذکر جنونم ذکر حسینه

فکر و خیالم فکر حسینه

شبای هیئت دل تو دلم نیست

آخه این دلم تو بین الحرمینه

مجنونم دل بیقراره ، بارون اشکام میباره

به کی بگم این دل دیوونه غم داره

تو بگو پس کِی سر به ضریحت میذاره

کربلا دردمو میدونی ، پیر شدم اول جوونی

کربلا بگو آخه تا کِی از غمت منو میسوزونی

... حسین وای ، حسین وای ...

****************************

 

خسته شدم از بس که به همه

گفتم یاد من هم باش علقمه

دیگه طاقتم آقا سر اومده

قسم میدمت به جون فاطمه

درسته که هستم گنهکار

ولی دیگه لااقل آقا این بار

بیا و ایندفعه نینداز از قلم

اسممو از توی طومار زوار

 

تو توی طومار زوارت

اسممو نندازی از قلم ثارالله

هِجر تو دیدم من ، قَسَمت میدم من

به همون دستا که شد قلم ثارالله

همیشه رؤیای ضریحت

دلو کشوند پای ضریحت

میزنم آخرش یه روزی

بوسه به جای جای ضریحت

اربابم اربابم

پرستوی قفس کشیدم

از این زمونه دست کشیدم

نفس نفس زدم برا تو

تو روضه هات نفس کشیدم

اربابم اربابم

... حسین حسین حسین حسین جان ...

*********************************

 

کم کم دیگه داره میشه باورم

که قراره انگاری نرم حرم

این غصه ها باعث شده که باز

یاد قدیما بزنه به سرم

به یاد مستیِ اون شبایی

که با صدای یه کربلایی

غوغایی به پا میشد تو هیئت

با دوباره دل شد هوایی

 

دوباره دل شد هوایی

مسافر کربلایی

میسوزم از درد این جدایی

قرار قلبم کرب و بلاست

ترانه ی جان خسته ی من

هر لحظه هر دم کرب و بلاست

چشام شده بارونی

اشکام شده پنهونی

تو سینه دل شده زندونی

... حسین حسین یا مولا ...

************************

 

هم آقا هستی هم آقازاده ای

عزیز مادرِ خانواده ای

میون خوبا تو از همه سری

خلاصه که تو خارق العاده ای

سینه بزن که وقت جنونمه

که نوبت آخرین پیمونمه

بیاین بخونیم این شورو تا همه

باور کنن که کربلا خونمه

 

کربلا خونمه از چی دل بکَنم

حق دارم که بگم با تو هم وطنم

بارونِ بارون چشمای گریون این شبا گریه عادتم شده

توی رؤیاشم کربلا باشم برا یکی دو ساعتم شده

خیلی بیتابم نکنه خوابم حالا که دیگه نوبتم شده

باز ببین اومدم با یه چشمای خیس

جزو گریه کنات اسمَمو بنویس

منم و اشکام همینو میخوام که اینا یادگاری میمونه

ما میریم اما از ما تو دنیا یه دنیا بیقراری میمونه

با تو میدونم دل دیوونم توی پاییز هم بهاری میمونه

... وای کرب و بلا ، وای کرب و بلا ...

**********************************





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • خدا کند که نرانند عبد سر به هوا را
  • جهان به کام عدم بود و یا علی میگفت
  • سید و سرور بگو کیست به غیر از علی
  • یا علی ذاتت ثبوت قل هو الله احد
  • نه خدا شیعه تو را میخواند نه جدایت ز خدا میداند
  • ای خدا باز این دل من این دل دیوونه ی من
  • بی شک کسی که پاره گریبان حیدر است
  • پاشو ای بابای پیرم نرو از زندگی سیرم
  • تیر شعری میزنم اما هدف در دست توست
  • زبانم با علی هو غرق مستی است
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme