متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

نوکرت عاشق نوکریشه اعتقادش بوده این همیشه


نوکرت عاشق نوکریشه ، اعتقادش بوده این همیشه

شور شب اول فاطمیه اول 1393


نوکرت عاشق نوکریشه ، اعتقادش بوده این همیشه

خدا میدونه که هیچ نمکی نمک سفره ی تو نمیشه

صاحب علمی ، سایه ی سرمی ، خدای کرمی

تو دلبرمی ، مثه پدرمی ، داری چه حرمی

تپش و نفسم ، تویی همه کسم ، در خونه ی عشق تو ملتمسم

تو منو برسون ، به حرم آقاجون ، تا به همه ی آرزوهام برسم

کبوترت بال و پَر آورده ، تا بشه آرزوهاش برآورده

من باید الآن کربلا باشم این روزگار بازی درآورده

... آقام آقام آقام آقام حسینه ، آقام آقام آقام آقام حسینه ...

بی تو میدونی که بیمارمو ، از آبروت آبرو دارمو

برا زیارت آقا میبینی اصرار چندین و چند بارمو

وقتی پیش چشات زائر عتبات ، بدرقه میشه با سلام و صلوات

میگی با نفسات ، قتیلُ العَبرات ، کاش برای منم میرسید یه برات

آقا سینه زنم ، آرزوی منم ، اینه پیرهن مشکی بشه کفنم

قصه ای شده این حرم اومدنم ، من یه عاشقیم که دور از وطنم

ای دل من هیچ کسی ندیده ، باشه ولی به خدا امیده

یه شبی فطرس میاد و میگه آماده شو ارباب طلبیده

... آقام آقام آقام آقام حسینه ، آقام آقام آقام آقام حسینه ...

نسیم رحمتو تجربه کن ، سجده با تربتو تجربه کن

شده یه بار برو کرب و بلا ، برو و جنتو تجربه کن

سیدالشهدا ، اَرواحُنا فِداه ، کشته ی غمتیم به خدا

اگه خوب اگه بد ، آقا تا به ابد ، با توایم و بی تو اَبدا

نداره به خدا ، توی همه شبا ، نسیم حَرمت رو نسیم صبا

ما غریبیم و پس کربلای ما هست با امام رئوف غریب الغُرَبا

ذکر یا زینب نقش نگینت ، نور بهشت از نور جَبینت

فدای زوار تو خصوصاً زائرای روز اربعینت

... آقام آقام آقام آقام حسینه ،آقام آقام آقام آقام حسینه ...




دانلود ویدئو


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو هم جوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • خیلی دل تنگتم باوفا خیلی حالم بده این شبا
  • تا میگم حسین چشمام میشه تر
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme