متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

دل با سینه زنی آرومه عرش از تو شیش گوشت معلومه


دل با سینه زنی آرومه

شور - گلچین رمضان المبارک 1387


دل با سینه زنی آرومه

عرش از تو شیش گوشَت معلومه

قلبم پای عشقت محکومه

جنت بی کربلا حرومه

کربلا ای رؤیای شیرینم

کِی تو بین الحرمین میشینم

تویی جنةُ الاَرباب من

کربلا کِی مسافرت میشم

کدوم مُحرّم زائرت میشم

در شبهای من مهتاب من

... ارباب ارباب ، ارباب من ، ای ارباب من ...

لیلی مجنون دیوونه هات

جبریل چایی ریز روضه هات

فطرس طائره ی کربلات

خورشید گندم کبوترات

اشک تو روح اشک روضه هاست

تار موت نخ چادر زهراست

ارباب من ای ارباب من

ای کلید شب های رؤیایی

گرمای خورشید کربلایی

ارباب من ای ارباب من

... ارباب ارباب ، ارباب من ، ای ارباب من ...

امشب مرغ روحم پَر زده

تب مستی ام صد در صده

کُلُ ارضٍ کربلا

یعنی کربلای ایران مشهده

ای شمع شب های بیقراری

یادت نره که پروانه داری

آقای من ای آقای من

امشب از هر شب دیوونه ترم

امشب دور حرمت میپرم

ورق میزنم با قلبی شیدا

دفتر خاطرات کربلا

... ارباب ارباب ، ارباب من ، ای ارباب من ...





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • خیلی دل تنگتم باوفا خیلی حالم بده این شبا
  • تا میگم حسین چشمام میشه تر
  • ای که گفتی فمن یمت یرنی
  • ساقیا سبو پر کن تا به می وضو سازم
  • برو سجده به ایوان علی بن ابی طالب
  • دنیارو بگرد بگو کجا مثل نجف میشه
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme