متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

وقتی به صدای یه رعیت بنماید ارباب عنایت


وقتی به صدای یه رعیت ، بنماید ارباب عنایت

شور ترکیبی جلسه هفتگی 1394/06/18

با همنوایی کربلایی میثم استاد آقا


وقتی به صدای یه رعیت

بنماید ارباب عنایت

باعث میشه چهارشنبه شبها

خودمو برسونم به هیئت

تا که ثابت کنم صحت گفتارمو

نوشتم شعرایی که دوست دارمو

هر کی گدای حسینه میخونه

شور من فقیرم من ندارمو

 

من فقیرم ، من ندارم

مستمندم پیش تو عرض حاجت میکنم

تو امیری ، من غلامم

پس تو هر چه امر کنی من اطاعت میکنم

حسین حسین ، قربون جود و کرمت

حسین حسین ، آرزومونه حرمت

حسین حسین ، پاتو برداری دلمو میبینی زیر قدمت

... آهـ آهـ آهـ ، آهـ آهـ آهـ ...

**************************

 

ذکر حسین دلنوازه

پرچمت همیشه در فرازه

سینه زدنا و گریه کردن

تو وادیِ عشق مثه نمازه

گشته برای این نوکر بی آبرو

نماز گوشه ی حرم آرزو

اونجا میگیرم از آب علقمه

برای این نماز عشقت وضو

 

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم

اگه باشم در خونت عزت و آبرو دارم

تا ابد پادشاهی تو ، تا ابد بندتون میشم

زیاده لطفت اِنقدر که دارم شرمندتون میشم

لطف تو بی منته ، وقتی حرف جنته ، باید تو حرم دنبالش گشت

هر کجا که حرف تو بود این دل عاشق از کنارش راحت که نگذشت

چه شور و نوائیه آقا خبرائیه وسط این سینه زنی ها

باباته شیر خدا ، خودِ تو خون خدا ، مادر تو اُم اَبیها

... آقام آقام ای آقام (2) ، آقام آقام آقام حسینه ...

******************************************

 

عالمو غم تو سوزونده

عشقت منو تا عرش رسونده

سینه زنا آماده باشید

چیزی تا محرم نمونده

ای کاش مرگم تو حرم شما بود آقا

کاش روز مرگم عاشورا بود آقا

اصلاً بذار اصل مطلبو بگم

کاشکی خونم تو کربلا بود آقا

 

کاشکی خونم توی کربلا بود

توی قلبم یه برو بیا بود

یه دلم پای ضریح شیش گوش

یه دلم رو ایوون طلا بود

کاشکی خونم توی کربلا بود

زندگیم نذر محرما بود

پای تل زینبیه مُردن

تنها حاجت من از خدا بود

به همین برکت ، به همین نفسام

که تو روضه میاد و میره حسین

دلِ غرق به خون ، به هوای جنون

گاهی واسه حرم میگیره حسین

ای شهنشاه و دلبرم

شوق تو دارم در سرم

واسه همینه که میگم

اَللّهم الرزقنا حرم

... اَللّهم الرزقنا حرم ، اَللّهم الرزقنا حرم ...

*************************************

 

اشک ما گرچه اشک ناچیزیه

آره مایه ی آبرو ریزیه

اما این شبا برای ما آقا

شبای خاطره انگیزیه

آقا من نوکرم و شما هم اربابی

چیکار کنم از این همه بیتابی

روزگار تیرمو روشن کن چون

میگن که به شام سیاه مهتابی

 

ای که به شام سیاه مهتابی

شب من پُر شده از بی خوابی

منو کربلا نبُردی آقا

کجا رفت نوکری و اربابی

میزنن طعنه که هستم کافر

چون به درگاه تو هستم شاکر

بعد مرگم منو محشورم کن

با رسول ترک و سید ذاکر

تو دلا عشقتو ساکن میکنی

کار ناممکنو ممکن میکنی

چی بگم از کرمت وقتی حسین

علی گندابی رو مؤمن میکنی

... آقام آقام ، آقام آقام ، یا حسین ...

*******************************


ساقی حسینه من پِی پیمونه

هیئت بین الحرمین مِیخونه

با ذکر حسین حسین حسین میشم

دیوونه ی دیوونه ی دیوونه

از بس مجنون تواَم لیلی مجنونمه

این دیوونگی دین و ایمونمه

وقتی صاحبِ خونه باشه حسین

باید بخونم کربلا خونمه

 

کربلا خونمه از چی دل بکنم

حق دارم که بگم با تو هم وطنم

بارونِ بارون چشمای گریون این شبا گریه عادتم شده

توی رؤیاشم کربلا باشم برا یکی دو ساعتم شده

خیلی بیتابم نکنه خوابم حالا که دیگه نوبتم شده

باز ببین اومدم من با چشمای خیس

جزو گریه کنات اسمَمو بنویس

منم و اشکام همینو میخوام که اینا یادگاری میمونه

ما میریم اما از ما تو دنیا یه دنیا بیقراری میمونه

با تو میدونم دل دیوونم توی پاییزم بهاری میمونه

... وای کرب و بلا ، وای کرب و بلا ...

*********************************





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو هم جوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • خیلی دل تنگتم باوفا خیلی حالم بده این شبا
  • تا میگم حسین چشمام میشه تر
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme