متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

تنگه دلم برا حرم جون میدم آخر توی روضه یا حرم


تنگه دلم برا حرم

شور ترکیبی شب سوم ایام مسلمیه 1403

با همنوایی کربلایی محمدرضا میرزاخانی
هیئت بین الحرمین طهران


تنگه دلم برا حرم

جون میدم آخر توی روضه یا حرم

با رفقا سینه زنا

قرار ما ایشاالله کربلا حرم

حرم نگو بگو بهشت

گرفته از کربلا آبرو بهشت

جنت ما کرب و بلا

روبرو گنبد یعنی روبرو بهشت

من توو سرزمینِ تو حس زندگی دارم

این شبا که دلتنگم بیقرار دیدارم

 

بیقرارِ دیدارم هر لحظه و هر جا

دنیامو عوض کردی با حرمت آقا

حق بده دائم دور عکس تو میگردم

من دم باب القبلت قبله مو گم کردم

میریزه از هوای تو

روزیِ نوکرای تو

رحمت واسعه یعنی

بارون کربلای تو

حسرت ملائکه ست فقط عطرِ

چاییِ روضه های تو

پایین پاته جای من

روی چشامه جای تو

یا سیدنا الاحرار

تویی که گلی منم خار

حرم اگه میدی آقا

بده سالی چند بار

... حسین وای وای وای ...

**************************

 

مَحرم هر رازم حسین

هرچی بگم از تو کمه بازم حسین

من الازل الی الابد

من به همین نوکری میبالم حسین

حال خوش و خوب منه

هر کی میخواد هرچی بگه

نوکریِ تو شغل محبوب منه

گریه میکنم با تو حتی با تو میخندم

این علاقه و عشقو ممنون خدا هستم

 

ممنون خدام ، که حسینه آقام

نوکر زادم و افتخاره برام

این ارث خونوادگیمه شدم مجنونت

چند صباحی اومدم دنیا برم قربونت

حتی اگه یه لحظه هم نباشی تو مُردم حسین

از خونه بیشتر نذریِ روضه هاتو خوردم حسین

ای دریای نور ، پادشاه غیور

اعلام میکنم از همین راه دور

آقامه آقامه آقامه ، حسین آقامه

رؤیامه رؤیامه رؤیامه، حرم رؤیامه

... حسین وای ، حسین وای ...

****************************

 

کار شما کرامته

کار منم گداییِ توو روضته

واسه ورود به قلب تو

کلیدش اسم دخترِ سه سالته

محاله دل جا بزنه

خوبه که نوکر از این حرفا بزنه

میخوام بیام زیارتت

براتمو رقیه امضا بزنه

با رُقیته دعوت اینه باورم آقا

کربلا بیام باز با چشمای ترم آقا

 

به چشمای ترم آقا

ببر من رو حرم آقا

دل آشوبم از این دوری

بده بال و پرم آقا

من از دنیا کیو دارم

تویی آقا کس و کارم

ببین بی تو یه بیچارم

میگم خیلی دوسِت دارم

بده آقا تو سامونم

حسین جونم ، حسین جونم

... حسین جونم ، حسین جونم ...

 

شاعر : محمد امین حق پناه




دانلود


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمزمه
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • سرود
  • مدح خوانی
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • نماهنگ (استودیویی)
  • حضرت محمد (ص)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضریت خدیجه کبری (س)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت سکینه (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی و پیاده روی اربعین
  • قبرستان بقیع
  • شهید سلیمانی شهید رئیسی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • شمعی و پروانه منم عاشق و دیوانه منم
  • امشب غم عالمو توی نگاه زینب نگاه کن
  • حال و روز نوکرت بده درمونم فقط یه مشهده
  • اگه کم گریه کردم اگه کم غصه خوردم
  • روی ضریحت میگذارم تا سرم را
  • ای بنازم به حسن امیر و سلطانم
  • دور هم دوباره جمعیم سر سفره ی کریما
  • کاش بشم شمع شب تار بقیع
  • من تموم سال دلهره دارم که دوباره کربلارو میبینم یا نه
  • در زندگی ما هدفی غیر علی نیست
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • چه حرمی داره حسین ولی حسن آقام حرم نداره
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme