متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

پر میگیرم از دیار غم با یاد غم اهل حرم


پَر میگیرم از دیار غم ، با یاد غم اهل حرم

شور و روضه - شهادت حضرت زینب (س) 1390


پَر میگیرم از دیار غم

با یاد غم اهل حرم

یاد مشک و پرچم و علم

وای وای وای ، وای وای وای

اُم البنین بیا بشین کنار زینب

تا بشنوی روضه ی قلب زار زینب

مادر نداره مادری این دم آخر

سرشو روی زانوهات بذاره زینب

اُم البنین مشک دریده ، اُم البنین دست بُریده

اُم البنین گریه ی مادر ، سه شعبه و حنجر اصغر

نمیبَرم قاسمو از یاد ، به زیر سُم اسبا جون داد

پیکر درهَم اِرباً اِربا ، گذاشتنش عبای بابا

هجوم تو قتلگاهو دیدم ، میونش عبدالله رو دیدم

شنیدنش سخته یا دیدن

... اُم البنین همه گلامو چیدن ، شنیدن کِی بُوَد مانند دیدن ...

داره جون من به لب میاد

مهربون من امشب میاد

بوی یوسف زینب میاد

وای وای وای ، وای وای وای

این تیکه پارچه یه روزی یه پیرُهن بود

اون پیرُهن دست بافته ی مادر من بود

با اینکه این پیرُهنو داداش به تن کرد

ولی سر آخر دیدمش عریان بدن بود

اُم البنین هق هق اطفال ، خودم تو خیمه دلم تو گودال

شنیدنش سخته یا دیدن

از خیمه ها بیرون دوید ، سالار زینبو ندید

از خیمه ها بیرون دوید ، مرکب بی صاحبو دید

اُم البنین آروم نموندم ، خودمو تا مقتل کشوندم

اُم البنین بگم یا بسه ، دیدم یکی رو سینش نشسته

اُم البنین مُردم دمادم ، دوازده ضربه پشت سر هم

شنیدنش سخته یا دیدن

... اُم البنین همه گلامو چیدن ، شنیدن کِی بُوَد مانند دیدن ...

عاشورا و تیغ و نیزه ها

اما بدتر از کرب و بلا

نیش و طعنه ی شام بلا

وای وای وای ، وای وای وای

یزید چشای خیره رو میداد نشونم

طعنه ی یک عشیره رو میداد نشونم

دستی که داشت اشاره به سکینه ی ما

باز دستای مُغیره رو میداد نشونم

اُم البنین منه عفیفه ، مجلس مستیِ خلیفه

سؤالی که دور از جوابه ، اینجا کجاست بزم شرابه

نه صلواتی نه سلامی ، هلهله ی مَردم شامی

لبی تکون خورد دستی بلند شد ، دور و برم بگو بخند شد

ذکر رقیه ی حزینه ، بیچاره خواهرم سکینه

( روضه خوانی )

امان از دل زینب ، امان از دل زینب ، امان از دل زینب

گفت: منو ببخش نفهمیدم اشتباه کردم، من نامه داده بودم شمارو نگه دارن، اما همش تقصیر اِبن زیاد شد

من نگفته بودم داداشتو بکشن، منو ببخش.

امام زین العابدین اومد، خدا باید ببخشدت. گفت یه خواهش، هر چی بگید اجرا میکنم

چندتا مطلب گفت امام زین العابدین، امام یکی از اونا این بود

گفت یزید یه سری از چیزایی که ما داشتیم برای خانواده ی ما بوده، اینارو به غنیمت بُردن

بگو بهمون برگردونن. گفت چیه چی میخوای. صدا زد انگشتر بابامو بُردن، ساربان اومد تو گودی قتلگاه هر چی گشت چیزی پیدا نکرد، یه وقت ابی عبدالله دستشو بلند کرد، ساربان بیا هیچکس ناامید نرفته، هیچکس ناامید از در خونه ی ما نرفته، هنوز یه انگشتر باقی مونده. گفت اون انگشتر میراث پدرای منه به من میرسه.

عمه جان شما چی میخوای بگو. گفت من یه دونه پیراهن مادرم برا داداشم دوخته بود، اون پیراهنو بهمون برگردونید

امام زین العابدین گفت: بی بی زینب گفت یه وقت دیدن رقیه دوید عمه عمه منم یه چیزی میخوام بهم برگردونن، گفت تو چی میخوای. گفت گهواره ی داداش علی اصغر. گهواره رو برا چی میخوای. آخه میگم شاید داداش اصغرم هنوز تو گهواره باشه، عمه عمه به من گفتن اما من باور نکردم شنیدم سر داداش اصغرمو از بدن جدا کردن.





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۴)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
امیرمحمدمحققی
۸ بهمن ۰۲، ۱۸:۰۶

سلام ویدیو کلیپ این نوحرو ازکجا بیارم

پاسخ:
سلام
ویدئوش متاسفانه وجود نداره
امین
۲ فروردين ۹۶، ۰۱:۰۵
ببخشید خود اقا جواد شعرش گفتن؟؟؟؟؟
فاطمه
۱۲ شهریور ۹۵، ۱۴:۰۹
سلام، اجرتون با سیدالشهدا،
فقط چندتا ایارد تایپی تو این متن هست:
پیکر در هم اربا اربا، گذاشتنش (رو) عبای بابا
و
عاشورا (و) تیغ و نیزه ها
و
(نیش) و طعنه ی شام بلا

ببخشید چون خودتون خواسته بودید گفتم.
کلماتی که داخل پرانتز هستن صحیح هستن.
پاسخ: سلام
اصلاح شد....با تشکر از شما
محمد
۲۱ آذر ۹۴، ۰۰:۰۸
عالی دمتون گرم اجرتون با امام حسین

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • یا علی ذاتت ثبوت قل هو الله احد
  • نه خدا شیعه تو را میخواند نه جدایت ز خدا میداند
  • ای خدا باز این دل من این دل دیوونه ی من
  • بی شک کسی که پاره گریبان حیدر است
  • پاشو ای بابای پیرم نرو از زندگی سیرم
  • نغمه ی قلبم علنی علی عشق منی
  • زبانم با علی هو غرق مستی است
  • ذوالفقارت شکل لا با دسته ی کوتاه بود
  • میدونم امشب توی بین الحرمینی
  • نور نیرین اومد خورشید مشرقین اومد
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme