متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

مجنون و مدهوش و مست و قلندرم


مجنون و مدهوش و مست و قلندرم

شور - شب 23 رمضان المبارک 1395

هیئت بین الحرمین طهران


مجنون و مدهوش و مست و قلندرم

الحمدلله که گدای مادرم

مشمول الطاف خالق داورم

شاهانه میگویم نوکر حیدرم

عاشقی بی دل از تبار سلمانم

بنده ی حیدر و شاه خراسانم

سائلم سائلم ، سائل انگشترم

وَ تَصَدَق عَلَی شاه کریمانم

... علی جانم علی ، جانم علی جانم ...

 

ولی الله ، ثارالله ، عشق الله ، علی

اسدالله ، سیف الله ، ثارالله ، علی

اُذُن الله ، وجه الله ، عین الله ، علی

نقطه ی تحت باء بسم اللّهی ، علی

سنگ عشقم زنید عاشق کرارم

بانگ حیدر زنم من به سرِ دارم

تا که نفس دارم مدح علی گویم

من قسم خورده ی مکتب تمارم

... علی جانم علی ، جانم علی جانم ...

 

پیمانه پیمانه مِی بده ساقیا

مخمورم پی در پی مِی بده ساقیا

گر ساقیِ مِیخانه شاه لا فَتاست

من دائمُ الخَمرم مِی بده ساقیا

همچو دیوانگان نعره زنم هوهو

یا هُوَ الظاهر و یا هُوَ الهوهو

علی حقا علی ، حقا علی هوهو

یا هُوَ القاهر و یا هُوَ الهوهو

... علی جانم علی ، جانم علی جانم ...

 

مجنون و حیرون و دیوانم علی

حَشر و قبر و حج و میزانم علی

زهرا میگوید جانم جانم مرا

هر باری که میگویم جانم علی

ضربه ی تیغ تو فوق عبادات است

وصله ی کفش تو اوج کرامات است

تو که هستی که خلق به مدح تو مات است

بُردن اسم تو افضل طاعات است

... علی جانم علی ، جانم علی جانم ...





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۸)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
محمد حسین
۱۴ مرداد ۹۵، ۱۱:۲۰
http://bayanbox.ir/download/9150262289554002684/95-04-02-8.mp3

این لینک رو دانلود کنید میگه حجر
محمد حسین
۱۳ مرداد ۹۵، ۱۷:۵۱
نه نه 
توی این که جواد مقدم 30 تیر خونده

حشر و قبر و حجو میزانم علی
میشه حشر و قبر و حجرو میزانم علی
"ر" داره 

توی اون بندش من اشتباه کردم سنگ عشقم زنید درسته
پاسخ: سلام
اگر *ر* داشته باشه معنی درستی نمیده.
حشر و قبر و حج و میزانم علی درسته.
محمد حسین
۸ مرداد ۹۵، ۲۲:۴۹
شاهانه میگویم نوکر حیدرم
غلطه

شاهانه میگویمممم
میگویم درسته

سنگ عشقم زنید؟؟؟؟

سنگ عشقم زنی؟؟؟؟

دومی رو نمیدونم من فکر میکنم سنگ عشقم زنی باشه 



پاسخ: سلام
قسمت اول فکر نکنم مشکلی داشته باشه.
سلام
۲۸ تیر ۹۵، ۱۴:۲۳
سلام لطف میکنید اگه متن نوحه گریه یادگار وقتی زائر شدم رو بزارید ممنون
یا علی
۲۸ تیر ۹۵، ۱۰:۴۶
سلام اگه میشه متن نوحه حسینی شد تبارم که نوکر تو باشم رو بزارید ممنون
حسین
۲۶ تیر ۹۵، ۲۱:۴۱
سلام و علیکم لطفا متن مداحی( سلام بر لب تشنه ی حسین) را بدارید متنش خیلی قشنگه


سید ابوالفضل
۲۶ تیر ۹۵، ۲۰:۳۷
سلام 
لطفا تصحیح کنید.
حشرو قبر و حجو میذارم علی

حشرو قبر و حج و میزانم علی 
پاسخ: سلام
با تشکر از شما.اصلاح شد
محمد حسین جانعلی
۲۶ تیر ۹۵، ۱۳:۳۵

همچو دیوانگان نعره زنم هوهو

یا هو الظاهِر و یا هو الهوهو

علی حقا علی حقا علی هوهو

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • خدا کند که نرانند عبد سر به هوا را
  • جهان به کام عدم بود و یا علی میگفت
  • سید و سرور بگو کیست به غیر از علی
  • یا علی ذاتت ثبوت قل هو الله احد
  • نه خدا شیعه تو را میخواند نه جدایت ز خدا میداند
  • ای خدا باز این دل من این دل دیوونه ی من
  • بی شک کسی که پاره گریبان حیدر است
  • پاشو ای بابای پیرم نرو از زندگی سیرم
  • تیر شعری میزنم اما هدف در دست توست
  • زبانم با علی هو غرق مستی است
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme