متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

هر جا روضه ی تو باشه بوی پیرهنت رو میده




هر جا روضه ی تو باشه بوی پیرهنت رو میده

شور - جلسه هفتگی 1395/10/08


هر جا روضه ی تو باشه بوی پیرهنت رو میده

مادرم شال گردنمو از کربلا خریده

من فدای چشای ملیحت

نیست کسی توی کرم شبیهت

پس نذار آرزوی ضریحت رو دلم باشه

ای به قربون دست کریمت

جون نوحه خونای قدیمت

کِی میشه یه قدم تا حریمت فاصلم باشه

با چشای ترم

دلم میخواد منم برم

یه اربعین با مادرم حرم

خدارو شاکرم

بزرگ شدم پای علم

شدم اسیر ذوالکرم حرم

... دعای مادرم ، حرم حرم حرم حرم ...

... یه اربعین برم ، حرم حرم حرم حرم ...

هر جا که میگم اسمتو بوی تربتو میگیرم

حتی توی بهشت سراغ هیئتو میگیرم

روضه هات قرار بیقراره

روضه هات بوی فاطمه داره

کربلارو یاد من میاره شافعم میشه

روضه هات واسه ما چاره سازه

واجب خداست عین نمازه

از گدا رسول تُرک میسازه زهرا بانیشه

بارونیه چشام

آقا یه فکری کن برام

ازت یه کربلا میخوام آقا

هوائیه برات

دل تموم نوکرات

تو حسرت یه کربلات فدا

... دعای مادرم ، حرم حرم حرم حرم ...

... یه اربعین برم ، حرم حرم حرم حرم ...

دستمو روی سینه میذارم و میگم آقا سلام

یعنی میشه یه اربعین آقا من پیاده بیام

باورش واسه خودم بعیده

نوکری که حرم رو ندیده

از یه عالم و آدم بُریده یه نگاهی کن

من که با دم تو جون میگیرم

جون زهرا نذاری امیرم

کربلارو ندیده بمیرم منو راهی کن

آبروی کرم

تویی تموم باورم

تا جون دارم حسین میگم میگم

کلام آخرم

یه روز با دست مادرم

میشم مدافع حرم حرم

... دعای مادرم ، حرم حرم حرم حرم ...

... یه اربعین برم ، حرم حرم حرم حرم ...

 

شاعر : میثم میرزایی




دانلود صـوت
دانلود ویدئو


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۱)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
محمد
۸ مرداد ۰۱، ۱۳:۱۷

سلام

من فدای چشمای ملیحت درسته❤

پاسخ:
سلام.
اصلاح شد

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • یا علی ذاتت ثبوت قل هو الله احد
  • نه خدا شیعه تو را میخواند نه جدایت ز خدا میداند
  • ای خدا باز این دل من این دل دیوونه ی من
  • بی شک کسی که پاره گریبان حیدر است
  • پاشو ای بابای پیرم نرو از زندگی سیرم
  • نغمه ی قلبم علنی علی عشق منی
  • زبانم با علی هو غرق مستی است
  • ذوالفقارت شکل لا با دسته ی کوتاه بود
  • میدونم امشب توی بین الحرمینی
  • نور نیرین اومد خورشید مشرقین اومد
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme