متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

ما کی باشیم تا عشق عباسه رقیه


ما کی باشیم تا عشق عباسه رقیه

شور - شب سوم محرم الحرام 1399


ما کی باشیم تا عشق عباسه رقیه

شب شبِ مستیه ، شب خاص رقیه

سیصد و شصت و پنج روزه منتظریم پس

سنگ تموم باید گذاشت واسه رقیه

دیوونگی بکن اسمشو میبری

رقیه رقیه رقیه

به خدا که مثه فاطمه محشری

رقیه رقیه رقیه

تو زور بازوهای علی اکبری

رقیه رقیه رقیه

بنت الکرمه ، سایشون سرمه

همه جون من و همه باورمه

همه زندگی من و مادرمه

بنت الکرمه ، بنت الکرمه

... سیدة السادات ، شهزاده ...

منظومه ی کرامت و جوده رقیه

قبل من عشق مادرم بوده رقیه

چی دارم از خودم بگم برای مدحش

مستنداتم همه موجوده رقیه

آخ با چه شوقی عموش صدا میزنه

رقیه رقیه رقیه

نبض دلشه که اشتباه میزنه

رقیه رقیه رقیه

عین شیره که با نطقی مثل علی

رقیه رقیه رقیه

سیلی به صورت اشقیا میزنه

رقیه رقیه رقیه

مهتاب منه ، تب و تاب منه

خاک روضه هاش هم محراب منه

بازوبند منه ، بال و پرمه

اسمش نگین انگشترمه

... سیدة السادات ، شهزاده ...

خوش بحال اونا که تو بندت اسیرن

حتی اگه بمیرن از روضه نمیرن

صدتا مثه حاتم طایی تو هر هفته

میان که از سفرت یه لقمه نون بگیرن

سایه ی کرمت عمری رو نوکره

رقیه رقیه رقیه

اونی که دل از آقای ما میبره

رقیه رقیه رقیه

دقیقاً مثه زینبه محشره

رقیه رقیه رقیه

دنیای حسین ، امضای حسین

دستت گره تو دستای حسین

بنت الکرمه ، مأوای حسین

بنت الکرمه ، دنیای حسین

... سیدة السادات ، شهزاده ...


شاعر : محمدرضا محمدزاده


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۱)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.. Chakavak
۳ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۷

زیبا بود🖤🖤

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • در عشق تو هیچکس مردد نشود
  • هر کسی هست گرفتار خط و خال کسی
  • گلدسته را از دور آسان میتوان دید
  • سلام آقا سلام ارباب هر نفس از تو میخونم
  • به اباالفضل سپردم غمامو تو گرفتاری هام داشت هوامو
  • جا پای مالک اشتر و سلمان گذاشتیم
  • من قطرم پس دریا حرم هر شب رؤیای ما حرم
  • یه شب از این شبا میام مثل همیشه بی سر و صدا میام
  • دلم به عشق تو زندست ابی عبدالله
  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme