متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن


اباالفضلیا مدیون اباالفضلن

شور شام غریبان محرم الحرام 1392


اباالفضلیا مدیون اباالفضلن

اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

اباالفضلیا دیونه ی دیوونن

اباالفضلیا مجنون ابالفضلن

اباالفضلیا مست از مِی سالارن

اباالفضلیا مرد عمل و کارن

برا سینه زدن تو حرم ارباب

یه امضای امام رضارو کم دارن

بده پیمونه ، منه دیوونه

به عشق اباالفضل سینه زنم

تا در روم وا شِه ، فقط این راهشه

تا روز قیامت در میزنم

... اباالفضل منو مدیون خودت کردی ...

... اباالفضل منو مجنون خودت کردی ...

اباالفضلیا سوختن ولی باز ساختن

زیر بیرق عباس همه خوشبختن

اباالفضلیا الگوشون اباالفضله

اباالفضلیا مرد روزای سختن

اباالفضلیا چون مست اباالفضلن

اباالفضلیا گدای کرم دست اباالفضلن

زیر منت هیچ کس نمیرن چون که

اباالفضلیا پابَست اباالفضلن

بازم بیتابم ، دیدم تو خوابم

میون دشتی از گلهای یاسم

عجب تعبیری ، چه خوش تقدیری

ان شاءالله تاسوعا پیش عباسم

... اباالفضل منو مدیون خودت کردی ...

... اباالفضل منو مجنون خودت کردی ...

اباالفضلیا با حسین گره خوردن

دل از سفره ی زهرا و علی بردن

بدی دیدن از این زمونه ی بی رحم

ولی خَم به دو اَبروشون نیاوردن

اباالفضلیا تو نوبت پابوسن

میاد روزی که شیش گوشه رو میبوسن

بیا حدس بزنیم امضای کی پاشه

اباالفضلیا با رقیه مأنوسن

ببین دل خونم ، بازم میخونم

دم آخر آقا تنهام نذار

حسین هم باشه ، خودت هم باشی

رقیه رو هم همراهت بیار

... اباالفضل منو مدیون خودت کردی ...

... اباالفضل منو مجنون خودت کردی ...





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۴۶)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
علی
۲۸ شهریور ۹۹، ۰۹:۰۰

سلام کداهنگ پیشوازش چنده

پاسخ:
سلام مثل اینکه کد پیشوازی برای این مداحی وجود نداره.
ولی شما میتونید خودون هم از طریق سایت زیر هم اقدام جستجو کنید.

https://rbt.mci.ir

من
۱۸ شهریور ۹۸، ۱۸:۳۰

منم دنبال اون تیکه مستند میگشتم تو نت که سر ازینجا دراوردم

سادات
۲۶ تیر ۹۸، ۱۱:۴۸
سلام 
به عشق آقا ابوالفضل  (ع)
ورفیق شهید آقا مصطفی صدر زاده، إن شاء الله دستممون تو راهی که هستیم بگیرن 
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. ..
محمد حسن
۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۵:۲۶
سلام
به عشق آقا مصطفی صدرزاده عزیز اومدم... 
مصطفی شریفی
۲ بهمن ۹۷، ۰۰:۴۱
عشق است مصطفی صدرزاده
سین جیم
۲۳ دی ۹۷، ۲۰:۰۹
همه سیدابراهیمی‌ها....
میلاد قدرتی
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۰۶
مصطفی صدر زاده شدنم آرزوست...
saviour
۲۳ فروردين ۹۷، ۱۹:۰۷
سلام.
واقعا تعجب کردم که همه به خاطر مصطفی صدرزاده اومدن...فکر میکردم فقط خودم به خاطرش اومدم....سبحان الله....منم کتاب مصطفی و مرتضی رو خوندم و اونجا نوشته بود سید مصطفی این نوحه رو توی ماشین زمزمه میکنه...مشتاق شدم برای دانلودش....
خدایا   جدایم مکن از لشگر خوبان.
جامانده ی شهادت
۳ فروردين ۹۷، ۱۷:۳۱
سلام. من خیلی سید ابراهیمو دوس دارم. راهیان نور که بودم بخاطر اینکه توو طول سفر کتاب مرتضی و مصطفی رو میخوندم احساس میکردم همه جا حضور داره!!
خیلی دوسشون دارم!
سارا
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۴:۴۸
سلام خدا قوت
*ان شاءالله* شهید آقا مصطفی و همه شهدا ما رو شفاعت کنن و عاقبتمون مثل شهدا باشه و با شهدا محشور بشیم .
یا علی
یا علی
۱۰ بهمن ۹۶، ۱۳:۵۸
ان شاء الله رو بکنین ایشالا، دمتون گرم
عبد الله
۱۰ بهمن ۹۶، ۰۷:۵۸
سلام
اباالفضلیا گدای کرم دست اباالفضلن

(ابالفضلیا نداره اولش) لطفا اصلاح کنین، اجرتون ایشالا با مولا
پاسخ: سلام
اصلاح شد
دلتنگ آقا
۸ مهر ۹۶، ۱۰:۳۵
منم بخاطر شهید صدر زاده دنبالش گشتم . ممنون که گذاشتین خدا خیرت بده 
التماس دعای فرج
ابراهیم
۷ فروردين ۹۶، ۰۱:۳۱
سلام به همه ی عشاق عزیز
سلام به همه ی کسانیکه عاشق شهید وشهادتن که ان شاءالله قسمت همگیمون بشه .
من زمانی که حالم خیلی خراب بود ودلتنگ برادر شهیدم بودم ، گفتم شاید اگر مداحی روکه سید ابراهیم با اون حال وهوا گوش میداده گوش بدم ، اروم میشم که به لطف خودش ارومم کرد .
اجرتون باخود شهید.
(برای همه ی شهدا مخصوصا شهید سید ابراهیم وشهید من صلوات)
یاعلی 
جواد
۱۲ اسفند ۹۵، ۱۱:۰۵
ان شا الله ما هم به مجاهدین بپیوندیم

طاهری
۱۱ بهمن ۹۵، ۱۲:۳۸

شهید صدرزاده دست هممون رو بگیره

علی
۶ بهمن ۹۵، ۱۵:۰۹
منم مصطفی صدر زاده اورد اینجا.سید ابراهیم. 
جواد
۱۴ دی ۹۵، ۱۷:۵۱
سلام هم سنگرا
منم آقا مصطفی با خواست خدا به اینجا کشوند
یا علی
ڪننیـــز ځسیݧ
۲۰ آذر ۹۵، ۱۸:۴۵
منم به خاطر شهید صدرزاده اومدم دنبال نوحه
عالی بود
محسن
۱۱ آذر ۹۵، ۱۴:۱۱
سلام منم مث همه شما دلداده شهید والامقام مصطفی صدرزاده شدم و اون منم‌کشید اینجا خدایی چ خوش تعبیری داشت همونطور ک خودش میخواست با محاسن خضاب ب خون ب دیدار ارباب بی کفنش رفت تو رو خدا هر جا دلتون لرزید برای تمام شهدا و منم دعا کنید سید مصطفی تو چ کردی با دلها ایشالا همنشین سقای تشنه لب باشی یا حق
سعید
۲۴ آبان ۹۵، ۱۲:۴۱
سلام منم شهید بزرگوار کشوند اینچا برای شادی روحشون صلوات

اباالفضلیم
۲۱ آبان ۹۵، ۰۱:۰۳
سلام منم الا داشتم مستند سد ابراهیمو میدیدم که دلم هوای این نوحه رو کرد خدا ما رو هم به شهدا برسونه ان شاءالله التماس دعا از همه اعلی
اباالفضلیم
۲۱ آبان ۹۵، ۰۱:۰۱
سلام اجرتون با آقا التماس دعا خیر یاعلی
محمدامین
۲۱ آبان ۹۵، ۰۰:۳۵
منم قبلا گوش داده بودم که سید خاطرش رو زنده کرد
حسین
۴ آبان ۹۵، ۱۷:۳۸
سلام
خدا اجرتون بدهد این مداحی را تو سایتها نتونستم پیدا کنم اما تو این وبلاگ پیدا و دانلود شد واقعأ سوزناک و جالب است برای من بیچاره و گرفتار 
التماس دعا از همه دلسوختگان
عزیز مصطفی
۲۶ مهر ۹۵، ۰۹:۱۱
سلام الحمدلله خدا رو شکر همه دارو ندار دنیای من انقدر تاثیر گذار ه الحمدلله که توفیق همسنگری و همراهی با این بنده خوبش را به من عنایت کرد التماس دعا از همه عاشقان سید ابراهیم.عزیزترین دارای دنیا ی من واقعا عند ربهم یرزقون شد الحمدلله
ابراهیم هادی
۲۴ مهر ۹۵، ۰۳:۰۰
راستش منتظربودم که یکی از این ۱۹ نفر سید ابراهیمم باشن اما وقتی نگاه کردم دیدم همه عاشقای سید ابراهیم ان 
چه قدر وظیفه ما سنگین میشه که عشقمگن سید ابراهیمه چون خیلی زشت میشه ک عاشق از معشوق بویی نبرده باشه 
التماس دعا
پوریا
۲۰ مهر ۹۵، ۲۳:۰۷
به عشق شهید مصطفی صدرزاده

زهرا
۲۰ مهر ۹۵، ۱۷:۱۱
منم سید ابراهیم کشوند اینجا
حسن قلی
۱۴ مهر ۹۵، ۱۷:۳۷
یا علی
محمدرضا
۱۱ مهر ۹۵، ۲۰:۵۴
مصطفی داداش چیکار کردی ؟ هزارتا عاشق مثل من داری
محمدرضا
۱۱ مهر ۹۵، ۲۰:۵۰
به عشق شهید مصطفی صدرزاده ( سید ابراهیم ) 
برای شادی روحش یه صلوات 
محمدرضا
۳۱ شهریور ۹۵، ۰۶:۲۰
من هم مستند شهید صدر زاده رو میدیدم که عاشق این مداحی شدم.
امین
۲۹ شهریور ۹۵، ۱۲:۴۴
من یکی کلیپ های سید ابراهیم رو دیدم داشت اینو گوش میکرد و میگفت انشالله تاسوعا پیش عباسم که واقعا رفت پیش عباس 
هدی
۲۹ شهریور ۹۵، ۰۲:۵۴
منم به عشق داداشم اقامصطفی اینجام
خیلی مدیونتم دلاور
آلا
۲۶ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۳
به عشق سید ابراهیم...
آسمان
۱۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۴۹
چه کرد سید ابراهیم با دلهای ما....
قاطمه
۱۴ شهریور ۹۵، ۱۷:۴۶
سلام سید ابراهیم منو اینجا کشونده
مصطفی صدرزاده
۱ شهریور ۹۵، ۱۶:۳۴
عشقم رو دنبال کردم ک ب اینجا رسیدم .. دنبال تصویریش میگردم ک تو مستند هستش ... میشه کمکم کنید
پاسخ: سلام
میشه واضح تر توضیح بدید؟
باران
۲۹ مرداد ۹۵، ۱۸:۲۴
چقدر این مداحی به احوالات سیدابراهیم میخوره!!!

بازم بی تابم دیدم تو خوابم

میون دشتی از گلهای یاسَم

عجب تعبیری چه خوش تقدیری

ان شاءالله تاسوعا پیش عباسم

بده پیمونه

منه دیوونه

به عشق اباالفضل سینه زنم

تا در روم وا شِه

فقط این راشه

تا روز قیامت در میزنم



بروبچ سایت، سید ابراهیم چند نفر رو فرستاده اینجا، حرکتی نمیزنین در قبالش؟؟
التماس دعا. یا علی ع مدد
باران
۲۹ مرداد ۹۵، ۱۸:۱۹
سلام اینجا چه خبره؟!!!!!!!! منم مستند سیدابراهیم رو دیدم که به اینجا رسیدم!!!
شهدا احیا و عند ربهم یرزقون
علی
۸ مرداد ۹۵، ۰۳:۵۲
 سلام .من هرچی سعی میکنم دانلود نمیشه.
لینک دانلود رو میشه لطفا یک بار دیگه اصلاح کنین.
اجرتون با خدا ان شاءالله شهید شین.
پاسخ: لینک اصلاح شد
احسان شجاعیان
۱ تیر ۹۵، ۰۲:۴۰

سلام چرا برای من دانلود نمیشود.رو دانلود کلیک میکنم صفحه ای میادش ک میگه اینترنتت قطعه ولی وصله آنتنشم زیاده.


پاسخ: سلام
لینک دانلود اصلاح شد
محمد جواد
۳۰ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۳۱
سلام منم مثل خانم زینب داشتم مستند ملازمان حرم رو میدیدم که برخوردم به این نوع اجرتون با حضرت عباس.

حدیث
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۰۵:۳۶
سلام 
خیلی جالبه من هم داشتم مستند سید ابراهیم (شهید مصطفی صدر زاده )رو میدیدم و این مداحی رو اونجا گوش کردم
زینب
۳۱ فروردين ۹۵، ۱۵:۵۷
سلام
داشتم مستند ملازم حرم شهید مصطفی صدر زاده رو میدیدیم که شهید داشتن این نوحه را می خوندن .
سرچ کردم نوحه را و به وبلاگ شما برخوردم
اجرتون با حضرت زینب سلام الله علیها

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • یا علی ذاتت ثبوت قل هو الله احد
  • نه خدا شیعه تو را میخواند نه جدایت ز خدا میداند
  • ای خدا باز این دل من این دل دیوونه ی من
  • بی شک کسی که پاره گریبان حیدر است
  • پاشو ای بابای پیرم نرو از زندگی سیرم
  • نغمه ی قلبم علنی علی عشق منی
  • زبانم با علی هو غرق مستی است
  • ذوالفقارت شکل لا با دسته ی کوتاه بود
  • میدونم امشب توی بین الحرمینی
  • نور نیرین اومد خورشید مشرقین اومد
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme