متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

چشماتو وا کن کبوتر خسته ی آشیونم


چشماتو وا کن کبوتر خسته ی آشیونم

زمینه شب دوم فاطمیه اول 1392


چشماتو وا کن کبوتر خسته ی آشیونم

بال و پرت سوخت میون آتیش یار مهربونم

دردت به جونم چرا دیگه تو خونه رو میگیری

دیدم به سختی چجوری تو داری وضو میگیری

وای ، وای ، وای

صورتت کبود ای یاس خونه ی علی

غرق خون شدی تنها بهونه ی علی

غصه های تو سنگین رو شونه ی علی

خدا یه رحمی کن به قلب خسته ی من

نشه شکسته تر دل شکسته ی من

... وای وای وای ، وای وای وای ...

بالا نمیاد چرا دیگه دستت رمق نداره

حیدر چجوری ببینه و دست روی دست بزاره

وقتی پا میشی چرا میگیری دستتو به زانو

آخه چجوری تورو زدن اینجوری زخم پهلو

وای ، وای ، وای

میزدن تورو اون از خداها بی خبر

غرق خون شدی با ضربه ای که زد به در

زد پرستوی عشقم دوباره بال و پر

چرا بال و پرت شکسته بال و پرم

نرو درد و بلاتو من به جون میخرم

... وای وای وای ، وای وای وای ...

مادر خودت خوب میدونی که خیلی برام عزیزی

غصم میگیره تورو میبینم داری اشک میریزی

پیر و شکسته شدی چرا مادر هنوز جوونی

زوده برا تو به زیر لب أَمَن یُّجیب بخونی

وای ، وای ، وای

چی اومد سرت پشت در آخه مادرم

دستتو بذار رو سینه ی پُر از غمم

پَر کشیدنت هرگز نمیشه باورم نرو

غمت نشسته روی سینه مادر من

بدون که رفتنت نمیشه باور من

... وای وای وای ، وای وای وای ...





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۱)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میثاق مشکوری
۲۳ دی ۹۴، ۲۲:۰۶
   به به   عالی بود دنبال می شوید

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو هم جوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • خیلی دل تنگتم باوفا خیلی حالم بده این شبا
  • تا میگم حسین چشمام میشه تر
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme