متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

ببین صدای گریه های من شده بلند



ببین صدای گریه های من شده بلند

زمینه شب سوم فاطمیه دوم 1394


ببین صدای گریه های من شده بلند

برای بار آخرم شده فقط بخند

بخند و چشمای کبودتو به روم ببند

بخند که لحظه های آخرو عوض کنی

یه بار دیگه حال حیدرو عوض کنی

همه سفارشاتو کردی اما باز میگی

یادت بمونه که باید درو عوض کنی

به در نگاه نکن به قتلگاه محسنم

همش میگی مگه چی بود گناه محسنم

کی داغ بچتو سه ماهه به دلت گذاشت

یه روز میگیره دامنش رو آه محسنم

تو رو به جون من کنار من بمون

قرار قلب بی قرار من بمون

... نرو نرو ، نرو نرو بمون ...

نگو یه روز گرفتن از سرم عمامَمو

که نشنیده میگیرن این روزا سلامَمو

میبینی حال ذوالفقار در نیامَمو

به قلب زارم حق بده بسوزه دِق کنه

به ذوالفقار هم حق بده یه روزه دِق کنه

برای حیدرت همین بسه که چشمشو

به چشم نیمه باز تو بدوزه دِق کنه

چشاتو وا کن و نگاهتو بده نشون

تورو به جون خاطرات خوبمون بمون

منو نگاه کن و تو این غروب رفتنت

زمین نزن منو نرو به سمت آسمون

تو رو به جون من کنار من بمون

قرار قلب بی قرار من بمون

... نرو نرو ، نرو نرو بمون ...

بهت که گفتم بودم آخه بی خبر نرو

به قطره قطره اشکای دمِ سحر نرو

یا لااقل بدون همسفر سفر نرو

داری میری سفر دعا کن همسفر برام

میدونم این جدایی میشه دردسر برام

میری ولی برا دلی که میشه تنگ تو

دو خط نوشتی یادگاری روی در برام

نوشتی روی در که بچه هام فدای تو

الهی من فدای اشک بچه های تو

ببین حسینمو چجوری گریه میکنه

فدای غربت غریب کربلای تو

حسین حسین حسین کلام آخره

شاید که این سلام ، سلام آخره

... حسین ، حسین ، حسین ...


شاعر : محمد اسداللّهی





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۳)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عرفان
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۹:۲۹
نوجه ای با حفظ بزرگی و شان هر دو حضرت... گفتگویی کاملا زیبا سوزناک و عاشقانه بود.... 
علی
۷ مرداد ۹۵، ۱۷:۲۹
ببخشید باید خط ششم اینجوری باشه
همه سفارشات کردی (اما) باز میگی
محمد
۲۴ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۹
با سلام خسته نباشید واقا این مداحیشون قشنگه و با این مداحی واقا قوقا کردن

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو هم جوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • خیلی دل تنگتم باوفا خیلی حالم بده این شبا
  • تا میگم حسین چشمام میشه تر
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme