متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

اگه نیست روزی ما قبل محرم کربلا


اگه نیست روزی ما قبل محرم کربلا

شور ترکیبی - شب سوم ایام مسلمیه 1397

با همنوایی کربلایی میثم استاد آقا


اگه نیست روزی ما قبل محرم کربلا

لااقل قسمت ما کن حرم امام رضا

آقا هرچی تو بخوای همون میشه شک ندارم

آخه میدونم شما داری نشونه از خدا

 

تو از خدا هم نشونه داری

برا خریدن ماها بهونه داری

هر کسی رفته خدا به همراش

برا جامونده ها تو مشهد خونه داری

امام رضا رو واسطه کردم

بیام به کربلا و دور تو بگردم

نگات بیفته به بی پناهیم

الهی قربونت برم دوای دردم

پدر و مادرم فدات ، خودمم میمیرم برات

الهی که جنازمو برسونن به کربلات

با تو خوش بودم این سالا

سرم رو میگیرم بالا

حسین از اسمت معلومه

چقدر دل بردی تا حالا

حسین ای عشق دیرینم

حسین ای شور شیرینم

********************

 

ما مریضیم و خماریم و خدا هم میدونه

سینه زن عاشقه سینه میزنه عاشقونه

ما مریض کربلائیم و پی عشق حسین

آره عشق برای بیمار مثه دارو میمونه

 

میگن بهم قبول داری تو این حرفو

که عشق مثل یه دارو واسه بیماره

میگن تا حالا وابسته شدی یا نه

میپرسن تا حالا عاشق شدی آره

عشقه منه کسی که هستم به زیر دِینش

من عاشق خدا و دیوونه ی حسینش

میام منم تقاص این همه فراقو میگیرم

آرزومه تو بغل عشق قدیمیم بمیرم

... انت فی قلبی حسین ، انت فی قلبی حسین ...

****************************************

 

آقاجون دلخوشیِ من به حمایت توئه

امیدم قبل محرم این رضایت توئه

دنیا نامرده ولی چیزی که مستم میکنه

شور اربابم من و دست عنایت توئه

 

اربابم من و دست عنایت تو

میخوام از تو حمایت تو

گناه من زیاده حسین

امیدمه رضایت تو

دنیا نامرده ، منو از تو جدا کرده

تورو خدا گاهی زیر پاتو ببین

مُردم از درد دوریِ گنبد زردِ

با صفای آقام یل اُم بنین

... سالار زینب آقام آقام حسین عزیز زهرا ...

**************************************

 

آقا دخترای ما خادمه ی دخترن

پسرامون بلاگردون علی اصغرتن

خودمونم سگتیم اما میگیم با افتخار

که همه ایل و تبارمون حسین نوکرتن

 

میخوام بگم من اینو با افتخار

ایل و تبارم همگی نوکرن

کی گفته از عشق بویی نبردیم

هیئتیا از همه عاشق ترن

همینی که اینجام الآن یعنی عاشق حسینم

عاشق روز و شبای صحن بین الحرمینم

عشق یعنی شال سیاه عزاش

گریه کنی همیشه براش

یعنی یه سال گدایی کنی

اربعین برسی کربلاش

... لا عشق اِلا حسین ، لا وطن اِلا کربلا ...

*************************************

 

دوباره بوی محرم کرده دیوونه ترم

دوباره اسم حسین بن علی زد به سرم

اومدم بگم در خونه ی ارباب کرم

اگه نوکری کنم میتونم عزت بخرم

 

در خونت نوکری میکنم عزت میخرم

همه هستیمو میدم شوق زیارت میخرم

هر دفعه که قسمتم میشه برم کربُ بلا

برا بچه های هیئت مُهر تربت میخرم

همه میدونن فقط رفیقم تویی

آقایی کن و دستمو بگیر حسین

شبیه غلام سیات دم آخرم

میگم امیری حسین و نعم الامیر

ای آبروی کرم دوسِت دارم

به جون مادرم دوسِت دارم

... حسین دوسِت دارم ، حسین دوسِت دارم ...

**************************************





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو هم جوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • خیلی دل تنگتم باوفا خیلی حالم بده این شبا
  • تا میگم حسین چشمام میشه تر
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme