متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

به فداش آخ که چه اربابی


به فداش آخ که چه اربابی

شور چاووش محرم 1399/05/23 تکیه شاهزاده علی اکبر (ع)


به فداش آخ که چه اربابی

چه جذابی ، بنازم که سید الشبابی

تو همون عشقی که نایابی

چقدر نابی ، تو دردونه ی ابوترابی

میگم اسمت رو دلم میره

یه اکسیره ، اصن آدم روحیه میگیره

کسی که دلش برات میره

یه تقدیره ، آخر سر پا پرچمت میمیره

دل مست جامت ، قربون نامت

عشقم به والله ، هستم غلامت

شهره تو دنیاست لطف و مرامت

ای نوکرت فدای نیمه نگاهت

عشق یعنی شخص خودت آقا

نفس حضرت زهرا

هر چی دارم شما دادی

گردنم حق داری مولا

... حسین ، سلطان قلبمی ...

شاهپَر علامتت عشقه

دمت عشقه ، آقا پرچم گنبدت عشقه

هر شب محرمت عشقه

کمت عشقه ، ورودی های مرقدت عشقه

تو همه کاره ی دنیایی

چه آقایی ، مراد کل سینه زنایی

تویی انتهای زیبایی

چه رؤیایی ، که آخر میشم کرب و بلایی

تفسیر قرآن ، ای جان جانان

معنی ایمان ، ای شاه مردان

دردی و درمان ، معشوق یزدان

ای نور مطلق من خورشید تابان

من نمیخوام دنیارو بی تو

ته جود و کرمی تو

چی میشه بگی یه روزی

دوست دارم سینه زنیتو

... حسین ، سلطان قلبمی ...

نفس بنده بهت بنده

به لبخند تو و داداشت علاقه منده

بردن اسمت همش قنده

به آینده ، نگاهمون با تو خوشاینده

با تو مأیوسه یه دیوونه

که مجنونه ، آخر کار دستش میده میدونه

علیاء مخدره مدحت رو میخونه

جا داره شاعر ساکت بمونه

دلدار زینب ، سالار زینب

اسمت رو میگه همواره زینب

ای یار زینب ، سردار زینب

میسنجه با تو دینو معیارِ زینب

تو اولش عشق خدایی

بعد عزیز دل مایی

صاحب کرب و بلایی

یه کلام خیلی آقایی

... حسین ، سلطان قلبمی ...

 

شاعر : محمدرضا محمدزاده





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme