متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

قمر العشیره تا به ابد امیره


قمرالعشیره تا به ابد امیره

شور - شب تاسوعای محرم الحرام 1399

هیئت بین الحرمین طهران


قمر العشیره تا به ابد امیره

قمر العشیره یعنی که بی نظیره

قمر العشیره دست منو میگیره

دستمو میگیره ، دستمو میگیره

قمر العشیره مثل علی یه شیره

قمر العشیره دل به نگاش اسیره

قمر العشیره دست منو میگیره

دستمو میگیره ، دستمو میگیره

یا کاشف الکرب الحسین

خونته بین الحرمین

هستم آقا به شور و شِین

پای غمت به زیر دِین

یل سقا اباالفضل ، تویی آقا اباالفضل

توی میدون بی رقیبی مثه مولا اباالفضل

برات کرب و بلامو بزن امضا اباالفضل

... سقا یا اباالفضل ، سقا یا اباالفضل ...

 

قمر العشیره شمشیرو تا میگیره

هر کی از یه سمتی درمیره چون میمیره

مثه استادشه عین حسن دلیره

دستمو میگیره ، دستمو میگیره

توی میدونه چه روحیه ای میگیره

تا رقیه چشماش میشه به سقا خیره

قمر العشیره شکست ناپذیره

دستمو میگیره ، دستمو میگیره

ای که تویی روح ادب

عشق عقیلة العرب

کی دیگه ادعا داره

همه که هِی میرن عقب

ماشاءالله اباالفضل ، باریک الله اباالفضل

مادرت رو سفیده محضر مولا اباالفضل

یه تنه پرچمتو میبری بالا اباالفضل

... سقا یا اباالفضل ، سقا یا اباالفضل ...

 

یه تنه لشکرو یک تنه رهبر شدی

ذوالفقار دستته شبیه حیدر شدی

نقطه ی ضعف فرمانده ی لشکر شدی

مثل حیدر شدی ، مثل حیدر شدی

اونی که فکر جنگِ روبروت افتاده

عقلو از دست داده بی حرکت وایساده

به تموم لشکر عقب نشینی داده

رو زمین افتاده ، رو زمین افتاده

همهمه ی قد و بالات

رسیده بود به اونا زود

انگاری که دوباره

حیدر متولد شده بود

دم هر لب اباالفضل ، خواب هر شب اباالفضل

نَه فقط من اینو میگم میگه زینب اباالفضل

کی دیده مثل تو یک ماه مؤدب اباالفضل

... سقا یا اباالفضل ، سقا یا اباالفضل ...

 

شاعر : محمدرضا محمدزاده





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme