متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

لبم خشکیده اما دلم از دوریت آبه


لبم خشکیده اما دلم از دوریت آبه

شور روضه ای - شب تاسوعای محرم الحرام 1399


لبم خشکیده اما دلم از دوریت آبه

نگفتی میری دخترت شبها رو بی تابه

سه شب دارم خوابِ خوابِ رو پاتو میبینم

ولی حالا سرت روی دامن من خوابه

میگم امشب برات لالا

چشات بازه بخواب بابا

وای لالا لالا لالا

النگوهامو دزدیدن

وای لالا لالا لالا

به معجرم میخندیدن

وای لالا لالا لالا

رسیدن و زدن مارو

وای لالا لالا لالا

چِش عمومو دور دیدن

وای لالا لالا لالا

لالا گلم گلم لالا

وای لالا لالا لالا

بابای خوشگلم لالا

 

خبر داری این چند روزو دورا دور از حالم

رسیده انگاری آخر امشب بهت نالم

چقدر با این پا پشت نِی اومدم دنبالت

حالا بابا پای تشت زر اومدی دنبالم

سرت خونه ، موهات دودی

نبودم من کجا بودی

وای لالا لالا لالا

چقدر سرِ تو پاشیده

وای لالا لالا لالا

کی پیرهنت رو دزدیده

وای لالا لالا لالا

غذا نخوردم این چند روز

وای لالا لالا لالا

سرِ تو بوی نون میده

وای لالا لالا لالا

لالا گلم گلم لالا

وای لالا لالا لالا

بابای خوشگلم لالا

 

رسیدی بابا اما حالا که خیلی دیره

یه وقتی اومدی که سه سالت زمین گیره

تا که راه میرم دخترای شامی میخندن

میگن پیره و باز عمه دستامو میگره

دیگه خستم میام باهات

ببر میری منم همرات

وای لالا لالا لالا

منو ببر از این انظار

وای لالا لالا لالا

بدم میاد من از بازار

وای لالا لالا لالا

منی که بغلی بودم

وای لالا لالا لالا

چقدر دووندنم رو خار

وای لالا لالا لالا

لالا گلم گلم لالا

وای لالا لالا لالا

بابای خوشگلم لالا


وعده ای داده ای و راهی دریا شده ای

خوش بحال لب اصغر که تو سقا شده ای

آب از هیبت عباسی تو میلرزد

بی عصا آمده ای حضرت موسی شده ای

به سجود آمده ای یا که عمودت زده اند

یا خجالت زده ای وه که چه زیبا شده ای

یا اَخا گفتی و ناگه کمرم درد گرفت

کمر خم شده را غرق تماشا شده ای

منم و داغ تو و این کمر بشکسته

تویی و ضربه ای و فرق زِ هم وا شده ای

سعی بسیار مکن تا که زِ جا برخیزی

کمی هم فکر خودت باش ببین تا شده ای

مانده ام با تن پاشیده ات آخر چه کنم

ای علمدار حرم مثل معما شده ای

مادرت آمده یا مادر من آمده است

با چنین حال به پای چه کسی پا شده ای

تو و آن قد رشیدی که پُر از طوبی بود

در شگفتم که در این قبر چطور جا شده ای

 

شاعر شعر اول : محمد جواد حیدری

شاعر شعر دوم : علی اکبر لطیفیان




دانلود


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme