متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

جریان داره زندگی با تو فقط امکان داره


جریان داره ، زندگی با تو فقط امکان داره

شور شب 20 رمضان المبارک 1400


جریان داره

زندگی با تو فقط امکان داره

عاشقت هستم آقا تا وقتی که

قلب من میون سینم جان داره

درمان داره

دردی که با حرمت پایان داره

خیلی محتاجتم این روزا ارباب

دوری از تو واسه من تاوان داره

هر جا میرم این شبها از تو صحبته

من کارم گناه و تو کارت رحمته

آقای بهشتی و خونت کربلاست

پس کرب و بلات یه شعبه از جنته

کرم و لطف و سخاوت همه از دولت تو

مستیِ سینه زنا از اثر تربت تو

پدرت صاحب این شور و دم و هروله هاست

مادرت فاطمه هم بانیِ هیئت تو

... حسین جانم ، حسین جانم ...


سامان داره

هر کی به عشق تو اطمینان داره

گرچه در بندتم اما آزادم

دنیا بی تو معنیِ زندان داره

اذعان داره

اونکه به محبتت ایمان داره

عبد خونه زادتم پس آقا جون

تو بگی بمیر بله قربان داره

سلطان دلم حسین قربونت بشم

از روز ازل تو بودی آرامشم

تا روز ابد به من هر چی که بگی

با جون و دلم میگم آقا رو چِشَم

بال جبریل امین فرش حسینیه ی تو

با دعای تو شدم شکر خدا شیعه ی تو

لطفت از عالم ذَر شامل حالم شده که

من شدم جیره خور مرکز خیریه ی تو

... حسین جانم ، حسین جانم ...


احسان داره

شب جمعه کربلا مهمان داره

همه جمعن دور شیش گوشه چونکه

مادر تو روضه ی رضوان داره

عرفان داره

نوکری که چشمای گریان داره

روز محشر همه گریونن اما

نوکر تو چهره ای خندان داره

مدیونت شدم من از میلادم حسین

پس از نوکرای مادر زادم حسین

دنیا اومدم فدائیِ تو بشم

میمیرم برات مثه اجدادم حسین

قد کشیدم به خدا پا علم و منبر تو

بین دامان پُر از مهر و گدا پرور تو

تویی هم کعبه و هم قبله ی عشاق جهان

باید همواره بگردن همه دور سر تو

... حسین جانم ، حسین جانم ...

 

شاعر : محمد امین حق پناه





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme