متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

برا ما شد آزاد هر کی شد اسیر کربلا


برا ما شد آزاد هر کی شد اسیر کربلا

شور ترکیبی - شب 23 رمضان المبارک 1400

با همنوایی کربلایی میثم استاد آقا


برا ما شد آزاد هر کی شد اسیر کربلا

حسین خونت آباد که خونه خرابتیم ماسوا

میگم نه با فریاد به هر عشقی جز عشق شما

 

به هر عشقی جز عشق تو گفتم نه

حسین ای شهزاده و حسین ای شَه

به قول بُلبُلا چه چه

به قول نوکرا به به

به به عجب نام دل انگیزی

عجب حال و هوایی داری

به به چه اقلیمی بهشت اینجاست

عجب کرب و بلایی داری

به به تورو دارم تو از یادت

نمیره که گدایی داری

... یا رفیق من لا رفیق له ...

... یا شفیق من لا شفیق له ...

**************************

 

دوباره محضر یه جماعت پُر شور و شِین

بازم تو محشره هیئت بین الحرمین

حسین که دل میبره به قربون اسمت حسین

 

قربون اسمت حسین چقده دل میبره

اگه غلامت شدم از دعای مادره

خوبا که خوبن ولی بدارو یادت نره

از وقتی روضت میام حال دلم بهتره

الحمدلله خوبم به کرمت آقاجون

اشک چشام میباره شبیه ابر بارون

باز منو دعوت کرده بی بی رقیه خاتون

به خدا دیوونتم ، مست بوی تربتم

سینه میزنم برات حتی تو قیامت هم

... حسین وای ، حسین وای ...

***************************

 

حسین آفتاب و تاریکیِ محض شبا من

تو اصل ثواب و مظهر گناه و خطا من

تو عالیجناب و اسیر نگاه شما من

 

من اسیر نگاه تو هستم

دلم رو به عشق تو بستم

دخیل ضریح تو دستم

ای آقا جان

تو امید دلای هوایی

کلید اجابت مایی

شهیدِ به دشت بلایی

ای آقا جان

منم عبد مبتلا ، تویی شاه کربلا

برات حرم تو هست تو دست امام رضا

... حسین حسین حسین حسین ...

*****************************

 

تو نور تابنده من خورشید دم غروبم

کریم بخشنده بشنو تو اِغفِر ذُنوبم

به حالِ این بنده مرحمتی ارباب خوبم

 

مرحمتی اربابا به حال بنده کن

مثل همیشه منو آقا شرمنده کن

به قصر نورِ نورت رعیتو راه بده

خاطرات کربلا رو دوباره زنده کن

بخت و سرنوشت کربلاست

خدا هرچی که برام نوشت کربلاست

چه قیاس اشتباهی کردم آخه

کربلا بهشت نیست بهشت کربلاست

بخت و سرنوشت اربعین

خدا هرچی که واسم نوشت اربعین

از نجف تا کربلا طریق الحسین

از بهشت پیاده تا بهشت اربعین

جنت الله فی ارضه

کربلا یه شهر بی مرزه

به همون تربت اعلاء که

دوری از وطن نمی ارزه

با قلبی عاشق دلی بی تاب

و صلی الله علی الارباب

... و صلی الله علی الارباب ...

***************************

 

شاعر : میثم استاد آقا





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme