متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

دلتنگی یعنی کربلا بارون گرفته


دلتنگی یعنی کربلا بارون گرفته

شور شام شهادت امام جعفر صادق (ع) 1401

شور - شب اول محرم الحرام 1401


دلتنگی یعنی کربلا بارون گرفته

چند ساله نوکر درد بی درمون گرفته

دلتنگیاشو پای این پرچم آورده

لیلا خبر داری دل مجنون گرفته

تویی فقط پناه من

ای روشنیِ راه من

تورو ازم گرفته بود

یه مدتی گناه من

مثه خودت غریبمو

از شما بی نصیبمو

کاشکی بیای ببینمت

بغل کنم حبیبمو

... آقام آقام آقام حسین ...

 

من که خراب کردم درستش کن یجوری

بی طاقتم اصلاً بگو تا کِی صبوری

دور از تو و دور از حرم این وضعه حالم

پیر کرده دیگه نوکرو چند ساله دوری

من توو روضت ولی دلم

کربلاست زائر حرم

من که رفتم ولی حرم

ندیده طفلی مادرم

به خدا شال من گواست

زندگیم وقف روضه هاست

شروع زندگیم نجف

تهش که ختم به کربلاست

... آقام آقام آقام حسین ...

 

امسال برای اربعین دلشوره دارم

کِی میشه آقا سر روی تربت بذارم

من نه خودت بهتر میدونی یا حسین تا

کرب و بلات حتی جنازم رو میارم

با یه سلام حرم بیام

با رفیقام حرم بیام

جون دلم ازت فقط فقط

میخوام حرم بیام

دورم ازت چیکار کنم

باز باید رو به یار کنم

یعنی باید به سمتِ

کربلای تو فرار کنم

... آقام آقام آقام حسین ...

 

شاعر : امیرحسین آقانیا




دانلود صوت شهادت امام صادق

دانلود صوت شب اول محرم الحرام


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme