متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

من صدای هق هق آهسته ام


من صدای هق هق آهسته ام


واحد گلچین مراسمات 1381

من صدای هق هق آهسته ام

من صفای قلب های خسته ام

گرچه کار دلربایان دلبریست

کار من در خیمه ها ساقی گریست

جرعه ای مِی کرده غرق مستی ام

در رهش وقف است کل هستی ام

من گرفتار کمند دوستم

دوست هر جا هست من با اوستم

عشق  گرچه خود به خود آغار شد

جلوه هایش از اَحد آغاز شد

پخته گشتیم اندر این ره سوختیم

عشق را از حمزه ها آموختیم

مکتب ما مکتب ایثارهاست

یادبود میثم تمار هاست

یکدلی کن تا مسلمانت کنند

در مقام عشق سلمانت کنند

... سالار زینب حسین ثارالله ...

 

هر که را در سر بُوَد فکر پلید

جرم او کمتر نباشد از یزید

عاشقی لبیک گفتن با خداست

سوختن دلبستگی با اولیاست

گرچه سوز و ساز من بی خاتمه ست

قبله ی عشقم حسین فاطمه ست

... باب الحوائج مدد یا عباس ...

 

گرچه سوز و ساز من بی خاتمه ست

قبله ی عشقم حسین فاطمه ست

گرچه عباسم حوائج را درم

لیک خود محتاج لطف حیدرم

اولین حرفی که من آموختم

یا حسین گفتم سراپا سوختم

ملجأ و امید عباس است او

مرجع تقلید عباس است او

رمز آزادیست امضای حسین

لازم الاجراست فتوای حسین

سینه ی او سینه ی سیناستی

او حسین است پیر صد موساستی

او  زِ عرش حق تجلا کرده است

او مسیحا را مسیحا کرده است

هر چه فرمان میدهد آن میکنم

موج هستم کار طوفان میکنم

گرچه من دارای چندین منصبم

نوکر شاهم ، غلام زینبم

قطره ای هستم به دریا متصل

ذره ای هستم به صحرا متصل

گر مَه هاشم لقب بگرفته ام

از حسین درس ادب بگرفته ام

بی حسین هیچم فنایم نیستم

جلوه ها از او بُوَد من کیستم

جام جم هیچ است پیش جام او

زنده ام در هر نفس با نام او

عشق من خورشید چرخ اطلس است

یک نگاه او به یک عالم بس است

من نمی گویم حسین اَللّهی ام

اوست اقیانوس و من هم ماهی ام

... باب الحوائج مدد یا عباس ...

 

ماهی از دریا برون اُفتد فناست

آتشین عشق حسین رمز بقاست

مادرم گرچه مرا تاج سر است

مویی از زهرا بِه از صد مادر است

من نیالودم دهان بر خوان غیر

بسته ام الفت به عشق پیر دِیر

مادرم را زیر لب این زمزمه ست

یا علی و یا حسین یا فاطمه ست

یا حسین ای کل هستی را امیر

عاشقم من عاشقم دستم بگیر

شعر من را با نگاهت ناب کن

تشنه ام از جام خود سیراب کن

آشنا کن عشق خود را با منت

دست من کوته نکن از دامنت

قلب زهرا و پیمبر شاد باد

خانه ی اُم البنین آباد باد

گل گلی زایید نامش یاس بود

باب حاجت حضرت عباس بود

نامش عباس است عباسِ علی

در وجودش عشق و احساس علی

بارقه در سینه ی تَف دیده اش

صاعقه در آسمانِ دیده اش

محو آن مولای سرمد گشته است

در ادب نامش زبانزد گشته است

کرده با خون جگر ترسیم عشق

نبض قلبش بهترین تصمیم عشق

... باب الحوائج مدد یا عباس ...

 

آری آری عشق کنکور دل است

نخبه و ممتاز گشتن مشکل است

آری آری عشق قدرت میدهد

عاشقان را قدر و قیمت میدهد

عشق گر پاک است تحسینش کنید

با نثار دیده تضمینش کنید

از ازل او دل به دلبر داده است

با ادب پیش حسین ایستاده است

علم و عقلش درک و فهمش معنویست

گامهایش محکم و قلبش قویست

زانوانش خم به پیش پیر عشق

پنجه اش بر قبضه ی شمشیر عشق

دوست آن باشد که داند قدر دوست

عبد صالح تابع فرمان اوست

شیر نر میخواهد آن میدان عشق

تا چه فرمانی دهد سلطان عشق

او ابوفاضل اباالفضل علیست

ساقیِ لب تشنه ی نسل علیست

او قریشی زاده ای بی واهمه ست

او علمدار حسین فاطمه ست

بازوانش بازوان حیدریست

سربدار خط سرخ رهبریست

از وفایش هرچه میگویم کم است

او بلند آوازه مرد عالم است

معرفت در ذات او بی انتهاست

صورت او صورت بدرالدجاست

نور هاشم از جمالش منجلیست

غیرت او غیرت مولا علیست

صولتش چون صولت شیر خداست

در شجاعت رونوشت مرتضاست

بر الفبای نظامی آشناست

زان سبب فرمانده ی کل قواست

گرد میدان است نستوه است او

در صلابت همچنان کوه است او

صورت او را ولی بوسیده است

بازوانش را علی بوسیده است

در مصاف عشق محشر میکند

پور حیدر کار حیدر میکند

تیغ اندر دست او بازیچه است

پیش او صد مرد جنگی بچه است

احسن احسن آفرین صد آفرین

مادر عباس ای اُم البنین

یا علی گویان کنار علقمه

زد لوای حق به نام فاطمه

همچو عنقا پرگشایی میکند

چون علی خیبر گشایی میکند

خیمه ها پُر از صدای آب آب

قلب ساقی را نمانده صبر و تاب

دجله را چون دژ مسخر میکند

یادی از لبهای اصغر میکند

آب میگیرد زِ دریا مشت مشت

باید این نفس دلیر را کُشت کُشت

آب پیش او ندارد آبرو

او زِ اشک دیده میگیرد وضو

دشمنان مخفی به پشت نخل ها

بی اصالت ها علیه اصل ها

چون عمود ظلم بر فرقش نشست

نعره اش پشت برادر را شکست

آری آری پهنه ی عشق است این

بازتاب صحنه ی عشق است این

عشق بود و پاکی و احساس بود

غیرت جوشیده ی عباس بود

عشق بود و مستیِ سرمستان

عشق بود و آن بریده دستان

عشق بود و پاره پاره مشک بود

چشم ساقیِ حرم پُر اشک بود

تا که ساقی سوز دل آغاز کرد

فاطمه آغوش خود را باز کرد

همچو جان عباس را در بر کشید

آن شکسته پر دوباره پر کشید

ای قلم با فکر من بازی نکن

زین قریحه مرثیه سازی نکن

زخم دارم نیش بر قلبم نزن

دفتر شعر مرا برهم نزن

نقش کن آیینه ی احساس را

پایه ی شخصیت عباس را

... باب الحوائج مدد یا عباس ...

****************************************


واحد گلچین محرم الحرام 1384

من صدای هق هق آهسته ام

من صفای قلب های خسته ام

گرچه کار دلربایان دلبریست

کار من در خیمه ها ساقی گریست

جرعه ای مِی کرده غرق مستی ام

در رهش وقف است کل هستی ام

من گرفتار کمند دوستم

دوست هر جا هست من با اوستم

عشق  گرچه خود به خود آغار شد

جلوه هایش از اَحد آغاز شد

پخته گشتیم اندر این ره سوختیم

عشق را از حمزه ها آموختیم

یک دلی کن تا مسلمانت کنند

در مقام عشق سلمانت کنند

هر که را جهل است عاقل نیست نیست

هر که نااهل است لایق نیست نیست

هر که را در سر بُوَد فکر پلید

جرم او کمتر نباشد از یزید

عاشقی لبیک گفتن با خداست

سوختن دلبستگی با اولیاست

گرچه سوز و ساز من بی خاتمه ست

قبله ی عشقم حسین فاطمه ست

گرچه عباسم حوائج را درم

لیک خود محتاج لطف حیدرم

اولین حرفی که من آموختم

یا حسین گفتم سراپا سوختم

ملجأ و امید عباس است او

مرجع تقلید عباس است او

رمز آزادیست امضای حسین

لازم الاجراست فتوای حسین

سینه ی او سینه ی سیناستی

او حسین است پیر صد موساستی

او  زِ عرش حق تجلا کرده است

او مسیحا را مسیحا کرده است

هر چه فرمان میدهد آن میکنم

موج هستم کار طوفان میکنم

گرچه من دارای چندین منصبم

نوکر شاهم ، غلام زینبم

گر مَه هاشم لقب بگرفته ام

از حسین درس ادب بگرفته ام

بی حسین هیچم فنایم نیستم

جلوه ها از او بُوَد من کیستم

قطره ای هستم به دریا متصل

ذره ای هستم به صحرا متصل

جام جم هیچ است پیش جام او

زنده ام در هر نفس با نام او

عشق من خورشید چرخ اطلس است

یک نگاه او به یک عالم بس است

من نمی گویم حسین اَللّهی اَم

اوست اقیانوس و من هم ماهی ام

ماهی از دریا برون افتد فناست

آتشین عشق حسین رمز بقاست

مادرم گرچه مرا تاج سر است

مویی از زهرا بِه از صد مادر است

... باب الحوائج مدد یا عباس ...

من نیالودم دهان بر خوان غیر

بسته ام الفت به عشق پیر دِیر

مادرم را زیر لب این زمزمه ست

یا علی و یا حسین یا فاطمه ست

یا حسین ای کل هستی را امیر

عاشقم من عاشقم دستم بگیر

قلب زهرا و پیمبر شاد باد

خانه ی اُم البنین آباد باد

گل گلی زایید نامش یاس بود

باب حاجت حضرت عباس بود

نامش عباس است عباسِ علی

در وجودش عشق و احساس علی

بارقه در سینه ی تَف دیده اش

صاعقه در آسمان دیده اش

محو آن مولای سرمد گشته است

در ادب نامش زبانزد گشته است

کرده با خون جگر ترسیم عشق

نبض قلبش بهترین تصمیم عشق

آری آری عشق کنکور دل است

نخبه و ممتاز گشتن مشکل است

آری آری عشق قدرت میدهد

عاشقان را قدر و قیمت میدهد

عشق گر پاک است تحسینش کنید

با نثار دیده تضمینش کنید

از ازل او دل به دلبر داده است

با ادب پیش حسین ایستاده است

علم و عقلش درک و فهمش معنویست

گامهایش محکم و قلبش قویست

زانوانش خم به پیش پیر عشق

پنجه اش بر قبضه ی شمشیر عشق

دوست آن باشد که داند قدر دوست

عبد صالح تابع فرمان اوست

شیر نر میخواهد آن میدان عشق

تا چه فرمانی دهد سلطان عشق

او ابوفاضل اباالفضل علیست

ساقی لب تشنه ی نسل علیست

او قریشی زاده ای بی واهمه ست

او علمدار حسین فاطمه ست

بازوانش بازوان حیدریست

سربدار خط سرخ رهبریست

از وفایش هرچه میگویم کم است

او بلند آوازه مرد عالم است

معرفت در ذات او بی انتهاست

صورت او صورت بدرالدجاست

نور هاشم از جمالش منجلیست

غیرت او غیرت مولا علیست

صولتش چون صولت شیر خداست

در شجاعت رونوشت مرتضاست

بر الفبای نظامی آشناست

زان سبب فرمانده ی کل قواست

گرد میدان است نستوح است او

در صلابت همچنان کوه است او

صورت او را ولی بوسیده است

بازوانش را علی بوسیده است

در مصاف عشق محشر میکند

پور حیدر کار حیدر میکند

تیغ اندر دست او بازیچه است

پیش او صد مرد جنگی بچه است

احسن احسن آفرین صد آفرین

مادر عباس ای اُم البنین

گه به آتش گه به دریا میزند

کِی کمانگیر بلا جا میزند

چشمه ی حیوان زلال اشک اوست

روح زینب متصل بر مشک اوست

مشک آبی عَن غرض بر دوش اوست

متن فرمان حسین در گوش اوست

اَلحَذَر از چشم بد از چشم بد

وای اگر بر مشک آسیبی رسد

یا علی گویان کنار علقمه

زد لوای حق به نام فاطمه

همچو عنقا پرگشایی میکند

چون علی خیبر گشایی میکند

خیمه ها پُر از صدای آب آب

قلب ساقی را نمانده صبر و تاب

دجله را چون دژ مسخر میکند

یادی از لبهای اصغر میکند

آب میگیرد زِ دریا مشت مشت

باید این نفس دلیر را کُشت کُشت

آب پیش او ندارد آبرو

او زِ اشک دیده میگیرد وضو

دشمنان مخفی به پشت نخل ها

بی اصالت ها علیه اصل ها

چون عمود ظلم بر فرقش نشست

نعره اش پشت برادر را شکست

آری آری پهنه ی عشق است این

بازتاب صحنه ی عشق است این

عشق بود و پاکی و احساس بود

غیرت جوشیده ی عباس بود

عشق بود و مستیِ سرمستان

عشق بود و آن بریده دستان

عشق بود و پاره پاره مشک بود

چشم ساقی حرم پُر اشک بود

تا که ساقی سوز دل آغاز کرد

فاطمه آغوش خود را باز کرد

همچو جان عباس را در بر کشید

آن شکسته پر دوباره پر کشید

ای قلم با فکر من بازی مکن

زیر قریحه مرثیه سازی مکن

زخم دارم نیش بر قلبم نزن

دفتر شعر مرا برهم نزن

نقش کن آیینه ی احساس را

پایه ی شخصیت عباس را

... باب الحوائج مدد یا عباس ...




دانلود صوت 1381

دانلود صوت 1384


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme