متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

امشب به بیت فاطمه رضوان گل افشانی کند


امشب به بیت فاطمه رضوان گل افشانی کند

مدح خوانی میلاد امام حسین (علیه السلام) 1400


امشب به بیت فاطمه رضوان گل افشانی کند

روح القدس مِدحَت گری ، حورا غزل خوانی کند

گیتی به تن پیراهن از انوار ربانی کند

شادی و غم با دل صفا پیدا و پنهانی کند

در سینه های سوخته آتش گلستانی کند

زیبد جهان هستیِ خود یکباره قربانی کند

ریحانه ی ختم رسل فرزند زهرا آمده

آری حسین بن علی امشب به دنیا آمده

 

امشب به روی دست خود قرآن گرفته فاطمه

امشب زِ باغ آرزو ریحان گرفته فاطمه

امشب زِ دریای ولا مرجان گرفته فاطمه

امشب زِ داور گوهر ایمان گرفته فاطمه

امشب برای اهل دل جانان گرفته فاطمه

امشب حسینش را به بَر چون جان گرفته فاطمه

امشب در عاشورائیان برپا شده شوری دگر

از خانه ی زهرا رود بر آسمان نوری دگر

 

در سِیر دریای ولا دل گوهرش را یافته

یا جان به ظلمات بلا روشنگرش را یافته

باطل شده سردرگم و حق محورش را یافته

بستان سرسبز ولا آب آورش را یافته

نخل امید فاطمه برگ و برش را یافته

فطرس به پرواز آمده بال و پرش را یافته

از آسمان و از زمین آید به گوش این زمزمه

ای عاصیان ای عاصیان آمد حسین فاطمه

 

شور آفرین عاشقان با شور عاشوراست این

مشعل فروز بزم جان روشنگر دلهاست این

ریحانه ی ختم رسل دردانه ی زهراست این

ماه امیرالمومنین مِهر جهان آراست این

توحید از سر تا به پا قرآن زِ سر تا پاست این

وجه خدا خون خدا عبد خدا سیماست این

گویم اگر در وصف او از آنچه هست آگاهی ام

ترسم که هر کس بشنود خوانَد حسین اللّهی ام

 

من آمدم تا در یَم عصیان بگیرم دستتان

از جام عشق خود کنم دیوانه و سرمستتان

 

من آمدم با بذل جان دل مُرده را احیا کنم

من آمدم با ترک سر فرمان حق اجرا کنم

من آمدم هر فرد را آزاده در دنیا کنم

من آمدم بند ستم از پای عالم وا کنم

من آمدم تا پرچم عدل و شرف برپا کنم

من آمدم هر روز را اعلان عاشورا کنم

من آمدم تا رهنما در طی منزل ها شوم

با روی خونین تا ابد روشنگر دلها شوم

 

حُسن خدا روی خدا ، این حُسن من این روی من

خُلق نبی خونی نبی ، این خُلق من این خوی من

رنگ جنان بوی جنان ، این رنگ من این بوی من

حبل المتین عاشقان ، این تار من این موی من

سعی و صفای عارفان ، این بیت من این کوی من

آلوده دامانید اگر ، این بحر من این جوی من

من بین دریای بلا فُلک نجات امتم

من با لب عطشان خود آب حیات امتم

 

تنها نه اینجا فطرسی روئیده شد بال و پرش

تا حشر هر افتاده را من همدمش من یاورش

هر کس به طوفان غرق شد من کشتی اش من لنگرش

هر کس به صحرا گشت گم من هادی اش من رهبرش

هر کس شهید دوست شد من سیدش من سرورش

هر کس که مست یار شد من ساقی اش من ساغرش

لبیک گو امدادگر فریاد رس فردا منم

حتی اگر کافر زند دست ولا بر دامنم

 

من عاشق شیدای حق ، حق عاشق شیدای من

پیمان خود را نشکنم گر بشکند اعضای من

صد ره اگر غلتد به خون هر لحظه سر تا پای من

صد بار اگر گلگون شود از خونِ سر سیمای من

هر روز گردد تازه تر زِ امروز من فردای من

بر نسل ها باشد یکی میلاد و عاشورای من

هر روز بر آزادگان میلاد جان ما بُوَد

در محفل دلدادگان میثم زبان ما بُوَد

 

شاعر : حاج غلامرضا سازگار





هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme