متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

امشب قرار یار دل بی قرار شد


امشب قرار، یار دل بی قرار شد

مدح خوانی میلاد امام علی بن موسی الرضا (س) 1401


امشب قرار، یار دل بی قرار شد

یعنی که باب میل همه روزگار شد

نور دو چشم حضرت باب الحوائجی

وا کرد چشم و خاک خزانش بهار شد

سلطان رسید و قاعده ها گشت زیر و رو

رعیت شدن میان جهان افتخار شد

وقت نجات مردم ایران رسیده است

شکر خدا که کشورمان کعبه دار شد

کرده طلوع باز علی جان و این جهان

سر زنده از مسیحِ دمِ ذوالفقار شد

ای عزتِ بدون کرانه خوش آمدی

ای سومین علیِ زمانه خوش آمدی

 

ای خوشترین ترانه ی لبهای من سلام

نعم الرفیق عشق من آقای من سلام

ای زندگیِ من شب و روزم عزیز من

ای از قدیم در دل شیدای من سلام

مجنون تر از همیشه به پابوس آمدم

جانان و جان و حضرت لیلای من سلام

ای آبروی من کس و کارم پناه من

سرمایه ام تمامیِ دنیای من سلام

ای دین من قیامت من ای بهشت من

ای عاقبت بخیریِ فردای من سلام

هر جا دلم شکست رسیدی به داد من

من غافل از تو بودم و بودی تو یاد من

 

اصلاً بعید نیست که نامه سیاه ها

گردند تحت قبه ات از بی گناه ها

ای کربلای من نجف من بقیع من

ای مشهد تو جمع همه بارگاه ها

قربان کیمیای دو چشمان مست تو

آقا مرا نگاه کن اما از آن نگاه ها

در کوی تو شکسته دلی میخرند و بس

ذکر خداست پای ضریح تو آه ها

تو زیر سایه ات همه را راه میدهی

یا ایهاالعزیزِ همه بی پناه ها

تو سایه ات شبیه خدا بر سر همه است

مهمان نوازی ات چه قدر عین فاطمه است

 

این دردها بدون تو درمان نداشتند

این ابرها بدون تو باران نداشتند

بود آخرالزمان چه قدر هولناک اگر

ایرانیان امام رضا جان نداشتند

مشهد اگر نبود که اینگونه پنج تن

لحظه به لحظه لطف به ایران نداشتند

این ملت امام حسینی بدون تو

در فتنه ها که جرأت طوفان نداشتند

جانم فدات دست گرفتی چقدر از

آنانکه ذره ای به تو ایمان نداشتند

ای بهترین پناه برای همه سلام

ای مهربان امام رضای همه سلام

 

غیر از در تو این همه لطف و کرم کجاست

اصلاً پناهم اولم و آخرم کجاست

یادش بخیر خاطره ی اولین سلام

آن روزهای گم شدنم در حرم کجاست

لطف تو آنچنان بغلم کرده بود که

یادم نبود گم شده ام مادرم کجاست

خیلی عوض شدم عوضم کن به یک نگاه

گردیده ام وبال تو بال و پرم کجاست

گردید قطره قطره چرا سیل اشک من

حال و هوای سابق چشم ترم کجاست

خیلی هواییِ حرمم باز بی گمان

آقا سوال کرده که این نوکرم کجاست

خیلی دلم گرفته مرا روبراه کن

مثل همیشه کوه غمم را تو کاه کن

 

سوگند میخورم به سلیمان کربلا

در مشهدت شدیم مسلمان کربلا

مدیون لطف پنجره فولاد مشهد است

هر کس که بین ما شده مهمان کربلا

جان جواد قسمت ما کن اباالجواد

تنگ غروب، نم نمِ باران کربلا

اینجا بُوَد حسینیه یا که حرم چقدر

هستند زائران تو گریان کربلا

این کاسه های زرد خودش روضه گشته با

تمثال دست ساقیِ عطشان کربلا

از آب هم مضایقه کردند کوفیان

خوش داشتند حُرمت مهمان کربلا

ای کشته ی فتاده به هامون حسین من

ای صید دست و پا زده در خون حسین من

 

شاعر : محمد حسین رحیمیان




دانلود


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme