متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

بین الحرمین راز هستی ست


بین الحرمین راز هستی ست

واحد گلچین محرم الحرام 1387


بین الحرمین راز هستی ست

راهی به مقام حق پرستی ست

من زائر سرزمین عشقم

دلداده ی نازنین عشقم

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

بین الحرمین هستیِ ماست

آئینه ی حق پرستیِ ماست

این مِیکده بهر مستی ماست

سلطان کریم عشق اینجاست

سقای حریم عشق اینجاست

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

در حوزه ی عاشقان دلجو

ماندم به کدام سو کنم رو

این سو بروم و یا به آن سو

این سو مه برج هاشمیه

آن سو جلوات فاطمیه

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

بین الحرمین فوق غم هاست

اوراق دو صد کتاب معناست

در هر قدمش نگاه زهراست

اینجاست صدای وای زینب

اینجاست اثر زِ پای زینب

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

بین الحرمین راه عشق است

منظومه ی مِهر و ماه عشق است

میعاد وزیر و شاه عشق است

آن سمت امام مشرقین است

این سمت سپهبد و حسین است

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

بین الحرمین اشک و آه است

بر کل حسینیان پناه است

چون جاده ی سرخ قتلگاه است

عباس که پرچمی گشوده

در سینه ی فاطمه قنوده

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

اینجاست ادب بها گرفته

عباس ره وفا گرفته

بس رتبه و ارتقا گرفته

یک سمت تجلی شهود است

یک سمت حقیقت وجود است

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

جانم به لبم رسیده اینجا

هر لحظه دلم تپیده اینجا

کارم به جنون کشیده اینجا

این خطه پُر از صدای عشق است

گویند که نینوای عشق است

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

اینجاست گرفته دل شراره

افتاده زِ عرش حق ستاره

یک چشم و دو دست و مشک پاره

آثار وفا و عزم ساقی ست

تا حشر جهاد عشق باقی ست

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

 

جانم به لبم رسیده اینجا

هر لحظه دلم تپیده اینجا

کارم به جنون کشیده اینجا

عشاق زمان شور و شِین است

برخیز که وقت غمض عین است

ایام زیارت حسین است

هرچند که مرحمت زِ مولاست

امضا و حواله دست زهراست

در فاصله ی دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم




دانلود


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۰)


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme