متن مداحی مورد نظرتان را جستجو کنید.

ساقی ساقی ساقی ساقی بده جامی از می باقی


ساقی ساقی ساقی ساقی

شور شب تاسوعای محرم الحرام 1402

هیئت بین الحرمین طهران


ساقی ساقی ساقی ساقی

بده جامی از مِی باقی

مستِ مستِ مستم کن باز

از این شراب مشتاقی

ساقی ساقی ساقی ساقی

صاحب شاهرگ عشاقی

خودم ایرانم ولی هستم

اسیر یک عشق عراقی

دل لیلی رو خون نکن که دلربایی میکنی

با دوتا چشم خوشگلت فرمانروایی میکنی

اسم تو زندم میکنه داری خدایی میکنی

تو ماهی یا ماهِ شبیهت آدمو هوایی میکنی

مِی نابه اباالفضل ، دل خرابِ اباالفضل

کم نذار واسه هیئتش خوش حسابه اباالفضل

بی نظیره اباالفضل ، من اسیرِ اباالفضل

دست خودم نیست شده این دله گیرِ اباالفضل

... ابوفاضل یا اباالفضل ...

 

الله الله الله الله

دخیلتم یا قمرالله

به این هنرمندِ توو میدون

باید بگی صد باریک الله

الله الله الله الله

گرد و خاک بپا کردی به والله

غرقه ذوقه رقیه خاتون

بهت میگه هی ماشاءالله

داد تیغت در اومده یه ذره مهلتش بده

بابا نفس بگیر یه کم دوباره حرکتش بده

کی متیونه به خیمه ها یه ذره چپ نگاه کنه

بساط دفن و کفنشو باید بره به راه کنه

یل لشکر اباالفضل ، خودِ حیدر اباالفضل

رجزت بسه واسشون ای دلاور اباالفضل

مه افلاک اباالفضل  ،یل بی باک اباالفضل

تو به هر سمتی بری میکنی کولاک اباالفضل

... ابوفاضل یا اباالفضل ...

 

حیدر حیدر حیدر شوکت

علی صولت خوش قد و قامت

گرد و خاک بپا کردی توو میدون

برازندت لفظ شجاعت

حیدر حیدر حیدرِ ثانی

توی میدون خودِ طوفانی

میپاشونی لشکرو از هم

یه تنه صدتا گردانی

علیه یا شیر جمل یا حضرت محمده

أنا بن الحیدر که بگه یعنی عزرائیل اومده

جیگر داره اِنقده که به هیچکسی امون نده

سربند روی سرشو عقیله چون گره زده

به یساری اباالفضل ، به یمینی اباالفضل

پسر اسطوره ی اُم بنینی اباالفضل

عشق زینب اباالفضل ، ای مودب اباالفضل

جانم ای سهم زینبه بگم امشب اباالفضل

... ابوفاضل یا اباالفضل ...

 

شاعر : محمدرضا محمدزاده




دانلود


هزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم




نظرات(۱)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
reza
۱۷ مهر ۰۲، ۱۶:۲۱

عشق عشق

چه کرد حاجی🖤🤍

جوادیه
بسم رب الحُسین

تمامی محتوای این وبلاگ اختصاصی تهیه شده است، هرگونه بازنشر با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه شریف) بلامانع است. نشر مطالب صدقه جاریه است.

سلامتی و ظهور امام زمان صلوات

موضوعات

  • شور
  • شور ترکیبی
  • زمینه
  • سنگین
  • واحد
  • تک
  • روضه خوانی
  • شعرخوانی
  • مدح خوانی
  • سرود
  • زنجیر زنی-دمام زنی-دودمه-سه ضرب
  • حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س)
  • حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)
  • حضرت محسن بن علی (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع)
  • حضرت قاسم بن الحسن (ع)
  • حضرت عبدالله بن الحسن (ع)
  • حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضرت اباالفضل (ع)
  • حضرت علی اصغر (ع)
  • حضرت علی اکبر (ع)
  • امام سجاد (ع)
  • امام محمد باقر (ع)
  • امام جعفر صادق (ع)
  • امام موسی کاظم (ع)
  • امام رضا جان (ع)
  • امام جواد (ع)
  • امام هادی (ع)
  • امام حسن عسکری (ع)
  • حضرت مهدی (عج)
  • حضرت فاطمة الزهرا (س)
  • حضرت زینب کبری (س)
  • حضرت عون و محمد (ع)
  • حضرت رقیه خاتون (س)
  • حضرت ام کلثوم (س)
  • حضرت معصومه (س)
  • حضرت ام البنین (س)
  • اصحاب کربلا
  • حضرت مسلم (ع)
  • حضرت حر (ع) - حضرت زهیر (ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی و حمزه (ع)
  • شب های قدر و ماه رمضان
  • اربعین حسینی
  • قبرستان بقیع
  • شهید قاسم سلیمانی
  • شهید محسن حججی
  • شهدای منا و آتش نشان
  • مقام معظم رهبری
  • سید جواد ذاکر - قاسم رهگشا
  • وداع با محرم، صفر و رمضان
  • آخرین مطالب

  • قرعه ی دیوونگی باز به نام من افتاده
  • ساقی می و میخونه من خمارم پر کن پیمونه من
  • نون و نمک علی رو عشقه دست کمک علی رو عشقه
  • هر کسی با تو همجوارم کرد به چه درد خوشی دچارم کردم
  • هوای کربلاتو دوس دارم صفای کربلاتو دوس دارم
  • هیچ موقع اینجور زمین نخوردم
  • گفته بودم بی تو رسوا میشم با دل غمزده تنها میشم
  • جان نجف سلطان نجف بنویس اسممو پای ایوان نجف
  • سر ما و سرمد ما علی امجد مجدد ما علی
  • از ایوون طلات شراب نابه که سر میره
  • پربیننده ترین مطالب

  • داره میریزه گله که از آسمون
  • الله اکبر بر کرب و بلا سلام من بر دو گنبد طلا
  • خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی
  • لالا لالا گل بابا دیگه سقا نمیتونه آب بیاره
  • کربلا قطعاً جنت الاعلامه دیدن صحنت آخر دنیامه
  • ای شه تشنه لب عمر ما فداته
  • برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم
  • گریه میکنم آخ مثه بچگیام
  • چو در دل دارم تمنای کربلای حسین ای خدای من
  • اباالفضلیا مدیون اباالفضلن اباالفضلیا مفتون اباالفضلن

  • قدرت گرفته از بلاگ بیان

    نشر مطالب صدقه جاریه است.
    design by : arshiatheme